MSN Smileys

vbimport

Weet iemand of het mogelijk is zelf MSN smileys te maken?

kweutnie (ik weet het niet) maar het lijkt me iig erg lastig omdat de pc ‘‘aan de andere kant’’ die smilys niet kent en dus niet kan showen. lijkt me wel kewl trouwens.

Ik weet wel hoe je een smiley na kan doen thuis…
je pakt een papiertje een tekent zo mooi mogelijk met de dwarsdoorsnede van een viltstift een zogenaamde smiley. Plak deze met dubbelzijdig plakband op je hoofd en ga heel stil in een hoekje van de kamer zitten…

Ook is het leuk om je moeder bij dit spel te betrekken en zo ook andere mensen in een groot sociaal smileyspel te betrekken :slight_smile:

het is ook al laat hoor tekkie…dat zal de oorzaak wel zijn he?

Zonder oorzaak geen gevolg…en ik moet naar bedje…

hier vind je alles over smileys die je kan gebruiken in MSN

http://help.msn.com/NL_NL/HelpWindow_msg.asp?Topic=InfoTech.asp&INI=msgv36.ini&SearchTerm=egassem&S_Text=het+venster+Expresbericht&H_APP=MSN%20Messenger%20Service&BrandID=MSMSGS&Filter=messenger

Klik op eerste regel :

Werken met emotiocns …

Zelf maken dat zal er wel niet inzitten denk ik

MSN? bedoelt hij dat message ding van MS?

Ja, die ja…de microsoft messenger…

Oh die bagger gebruik ik niet… heb ik er eens opgehad maar was alleen maar irritant!

Dat ding is idd errug irri!! Loopt de hele tijd te zeiken enzo!! :stuck_out_tongue:

jepz… moet je altijd laden als je sysje boot… gaat met je hotmail kloten… zit altijd te piepen en te knipperen en te doen
neej dat moet ik niet geef mij maar lekker ICQ!

mmm moet je icq niet laden dan ? Maar ik vindt het wel makkelijk hoef je niet de hele tijd je mail te checken zie je meteen of je wat binnen hebt.

Originally posted by Dee-ehn
jepz… moet je altijd laden als je sysje boot… gaat met je hotmail kloten… zit altijd te piepen en te knipperen en te doen
neej dat moet ik niet geef mij maar lekker ICQ!

Icq is inderdaad ook handig (misschien wel handiger), ik heb het voor messenger een paar jaar gebruikt en nu nog steeds. Wat ik echter een enorme verlichting vind is dat [enter] bij messenger gewoon verzenden is; je hoeft dus niet meer met je muis naar send…

Misschien handig om eerst te weten: waar staan die smileys of worden die door MSN via een website geladen of toegevoegd? Ik heb namelijk eens zitten zoeken en ze staan niet, zoals ik had verwacht, in een beeldbestand

Werkt toch gewoon net zoals hier!? Als je :wink: typt dan krijg je te zien!!
Zou nie weten of ergens al die combo’s staan voor dat MSN ding!

hihi tekkie rulezzz
met zijne gave uitleg
cool dude

Originally posted by carlo vaesen
hihi tekkie rulezzz
met zijne gave uitleg
cool dude

Ja, net een beetje in die stijl als jij had eerst.

Wookie:

Die dingen werken wel maar ik heb de hele computer al doorgespit voor een plaats waar de smileys zouden kunnen staat. Ik heb ze nergens gevonden dus zouden ze in het programma (.exe) zelf kunnen staan…en daar kan ik niks aan veranderen vrees ik

Originally posted by jojk

Die dingen werken wel maar ik heb de hele computer al doorgespit voor een plaats waar de smileys zouden kunnen staat. Ik heb ze nergens gevonden dus zouden ze in het programma (.exe) zelf kunnen staan…en daar kan ik niks aan veranderen vrees ik

Je denkt dat ze op je pc staan dan?! Denk eerder dat het een soort scriptje is!!

Maar staat dát op je computer? Of worden de tekens op een msn server omgezet?

Ik heb een theorie voor de verborgen smileys…:
Die smileys zijn allemaal hersenspinsels en bestaan in werkelijkheid niet. Dit is een complot van de regering en ze willen ons gewoon gek maken om ons als trekpoppen te kunnen gebruiken. Vind je het gek dta je die smileys nergens kunt vinden??? Ze bestaan gewoon niet en als je er niet in gelooft, zie je ze ook niet…