Msn Sign-in Namen willen niet weg

Hallo iedereen,

Ik zit met een lastig en blijkbaar onoplosbaar probleem. :slight_smile:

Hoewel ik al alles geprobeerd heb, slaag ik er niet in de vroegere MSN sign-in namen (de paspoorten) te verwijderen. Op het internet heb ik natuurlijk al gezocht voor oplossingen en hieronder vinden jullie een voorstel. Blijkbaar werken die oplossingen bij iedereen behalve bij mij. Als ik klik op ‘Verwijderen’ in het kader ‘Opgeslagen gebruikersnamen en wachtwoorden’ gebeurt er gewoonweg niets! Ik gebruik Windows XP SP1 Home NL.

How to Remove MSN IM Sign-in Names: 
First step is to get to the Control Panel. Do this any way you choose.
Once in the Control Panel, locate the User Accounts Icon and double click on it. 

Now choose the user account that is the computer administrator and double click on it. 

Now at the top left hand corner you will see ?Related Task? Under that you will see ?Manage My Network Passwords? 
Double click on ?Manage My Network Passwords. A box will appear with all of the names you have signed into MSN IM with. You can now remove as you see fit. 

BTW. Ook via ‘control userpasswords2’ via uitvoeren lukt het niet.

Iemand een oplossing. Bedankt!

Heb je alle updates van XP? inclusief die op messenger? Ik heb het geprobeerd en bij mij lukt het wel. Maar ik kan je wel een aantal suggesties geven denk ik. Ik ben er niet zeker van hoor dus pin me der niet op vast. Allereerst wat je kunt doen is er voor zorgen dat je pc gebruikt wordt als een publieke pc. Daarmee slaat hij nooit de accounts op als ik het goed heb begrepen dus ook niet je passwords. Of installeer messenger opnieuw. Uiteraard eerst de oude helemaal verwijderen incluis de map etc. En misschien lukt het op deze

[QUOTE]Remove/Add Items from remembered list in Messenger login[QUOTE]

When you sign in to Messenger, it remembers every email address / .net passport that you signed in under. To remove an item from the list of remembered names:

1. In Start menu select Run
  2. enter: “control userpasswords2”
  3. Go to Advanced tab
  4. Select Manage Passwords Button
  5. Add or Remove items at will

manier. Hij is wel in het engels maar ik denk dat dat geen prob op mag leveren.

mzzl Dunedaïn

Moet zeggen: mij lukt het ook niet… Duidelijk weer een knap staaltje van microsoft-programmeer-techniek…

Dunedain: Ik heb de control userpasswords2 techniek ook geprobeerd maar geen resultaat. Wat een miserie! :slight_smile:

Lukt hier ook nooit.

Was dat geen bug in de Nl versie van xp?
Ik heb daar zelf ooit eens opgezocht en denkt dat de uitleg was die ik gevonden had :wink:

Ik denk ook dat we te maken hebben met een bug. :a

volgens mij moet je kijken bij gebruikeraccount en dan de manier waarop gebruikers zich aan en afmeldt en ik geloof dat je het daar weg kan halen.