Msn probleempje

mja ik zou niet weten wat ik verkeerd doe, maar op’t school geraak ik via mijn laptop niet op msn, terwijl de rest van mijn klas er wel opgeraakt, maar zij geraken dan weer niet op kazaa, en ik weer wel.

Ik krijg op msn altijd de melding, service unavailable en wanneer ik dan thuis kom en via men adsl inbel via usb, werkt mijn usb wel enzo

iemand ideetje wat er loos is
want ik wil dat probleempje wel fixe :wink:

Jij stelt wel ongelooflijk veel vragen en dat is dat admin geweest :wink: Maar sorry, kan je niet helpen. :slight_smile:

jouw usb prul heeft de ip stack genuked…

ik heb ook zo’n groene alcatel vis , daar gebeurde het ook mee

Dual boot maken dus… ene zonder adsl en zonder msn, maar met Kazaa… en andersom :slight_smile:

Tenzij je thuis een aardige verbinding hebt dan is natuurlijk Kazaa op school volstrekt overbodig :slight_smile:

Misschien dat het wel met het progje Trillian werkt! :confused:

btw: Hoi Mattel007! :smiley:

Originally posted by dansmug
Jij stelt wel ongelooflijk veel vragen en dat is dat admin geweest :wink: Maar sorry, kan je niet helpen. :slight_smile:

hehe jah :wink: , maar ik weet ook ni alles é :stuck_out_tongue:

en de vrouw van internetsoftware weet het zelf ook niet dus … :wink:

en met trillian werkt het ook niet , want ik kan me gewoon niet aanmelden op msn, die zegt telkens dat de server onbereikbaar is.

en dualboot systeem zie’k ni echt zitten :stuck_out_tongue: maarreuh voordat ik mijn adsl installeerde, geraakte ik er ook niet op :frowning:

dus ik ben echt wel hopeloos :o

echt niemand een idee :wink: