Msn doet bij mij wel maar bij me andere account niet

vbimport

hallo cdfreakerzzz

Mijn msn deed het 2 dagen niet maar vanaf vanochtend 10 uur weer wel das dus beter maar de account van me zus doet het niet normaal staat er fout password of een heeft mogelijkgeen internet verbining of dus service is mogelijk niet niet beschikbaar maar nu krijg ik alleen te zien dat de service tijdelijk niet beschikbaar is dus er staat niet achter dat er mogelijk geen verbinding is met het internet maar mijn acount doet het wel op de zelfde computer maar me zus kan weer wel e-mailtjes lezen
ligt het nou aan msn of niet???

:confused: :confused: :frowning: :frowning:

greetz arjan

Ligt aan MSN dan!
Ze hebben heus niet alle accounts op 1 server staan lijkt mij, dus als dan de ene server goed is (die van jou) en de andere niet (van je zus), dan is het logisch dat ie het bij jou wel doet en bij je zus niet!

haha alle accounts op 1 server…zou denk nie zo best zijn voor die server…gaat ie wel wat vaker down…

ik heb hier ook 2 accounts…1tje doet het andere kan niet insignen! :frowning:

nu vandaag is het nog steeds zo !

de ene keer doet ie t wel de andere keer niet… …t is en t blijft M$ he :frowning:

Ligt aan MSN
Hier ook een Account wel, het andere weer niet :mad:

Ja eentje doet het met nog alle contacts erin. De andere kon ik gister ff op inloggen was helemaal leeg zonder contacts…

hmm, voor het geval je het niet wist. niet heel msn ligt plat , ongeveer 1/3 van de accounts werkt niet en de rest wel :slight_smile:

Hmmz misschien wordt het tijd voor een poll over MSN :slight_smile:
En over hoeveel posts er op cdfreaks forum wel niet over gaan… volgens mij gebruikt iedereen hier MSN?