MSI Mobootje aanschaffen?

vbimport

Ik ga een nieuw mobo kopen. Ik denk dat het de MSI KT7 Turbo RAID gaat worden :stuck_out_tongue:

Iemand op of aanmerkingen/suggesties/tips anything…let me know pls! :slight_smile:

Ennuh het verschil tussen deze moboos??? Ik ga een AMD 1,4 halen met 266FSB…wil ook RAID…welke moet ik hebben?

MB SocketA MSI K7T 266 PRO Raid fl. 443,00

MB SocketA MSI K7T Turbo LE Raid fl. 449,00

MB SocketA MSI K7T Turbo Limited Edition fl. 325,00

MB SocketA MSI K7T Turbo Raid fl. 352,00

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]Ik ga een nieuw mobo kopen. Ik denk dat het de MSI KT7 Turbo RAID gaat worden :stuck_out_tongue:

Iemand op of aanmerkingen/suggesties/tips anything…let me know pls! :slight_smile:

[/B]

Euh aanmerkingen? Prima bord!!! Heb het zelf ook in huis (2x, eentje met en eentje zonder raid) en ben er extreem tevreden over!

[B]
Ennuh het verschil tussen deze moboos??? Ik ga een AMD 1,4 halen met 266FSB…wil ook RAID…welke moet ik hebben?

MB SocketA MSI K7T 266 PRO Raid fl. 443,00

[/B]
Dit is een DDR bord met raid (KT266 chipset)

[B]
MB SocketA MSI K7T Turbo LE Raid fl. 449,00

[/B]
Dit is het normale bord met raid in ee limited edition uitvoering… verschil is dat je ipv een groen een rood bord krijgt (en een extra ide kabel ofzow, maar nix nuttigs), verder is er niets speciaals aan! Dit is wel het bord voor jou… heeft de KT133a ship:)set

[B]
MB SocketA MSI K7T Turbo Limited Edition fl. 325,00

[/B]
Dit is hetzelfde als hierboven maar dan zonder reet…

MB SocketA MSI K7T Turbo Raid fl. 352,00

En dat is hetzelfde als het LE met raid… alleen dan niet in het rood… daarom ook stukken goedkoper!! Dit is dan ook het bord voor jou, maar dan voor een minderen prijs…

Beter bord kun je momenteel in mijn ogen niet hebben…

Tenks…dan had ik dus de goeie voor ogen…ennuh aangezien ik geen ge-case-modde kast heb of neem met raampie heeft dat mooie kewle rooie boardje ook nie eg zin! :stuck_out_tongue:

Tenks…dan had ik dus de goeie voor ogen…ennuh aangezien ik geen ge-case-modde kast heb of neem met raampie heeft dat mooie kewle rooie boardje ook nie eg zin! :stuck_out_tongue:

Psies… en dan nog… gewoon een rooie lamp erin hangen heb je het zooitje ook mooi rood :slight_smile:

Tis een extreem stabiel bord!

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Psies… en dan nog… gewoon een rooie lamp erin hangen heb je het zooitje ook mooi rood :slight_smile:

Tis een extreem stabiel bord! [/B]

kewl! ennuh ist nog een beetje over te klokken of valt dat tegen?

[B]

kewl! ennuh ist nog een beetje over te klokken of valt dat tegen? [/B]

Met de overclockers bios (speciale versie, meer timings etc) gaat het wel lekker ja… je kunt met 0.01V (als ik me niet vergis) de core spanning instellen, ook de fsb kun je per mhz opvoeren, multieplier handmatig zetten etc etc…

Je krijgt er zelfs een overklok util bij (FuzzyLogic) die vanuit Windows je systeem maximaal overklokt :wink:

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Met de overclockers bios (speciale versie, meer timings etc) gaat het wel lekker ja… je kunt met 0.01V (als ik me niet vergis) de core spanning instellen, ook de fsb kun je per mhz opvoeren, multieplier handmatig zetten etc etc…

Je krijgt er zelfs een overklok util bij (FuzzyLogic) die vanuit Windows je systeem maximaal overklokt :wink: [/B]

whooow das zeker relaxed dan…dus ook zonder rebooten waarschijnlijk de FSB verhogen…KEWL!!! :stuck_out_tongue: :cool:

MSI en ASUS Rullen!

Voor een RAID mobo kan ik eigenlijk alleen maar Abit aanraden deze mobo’s zijn zeer stabiel en ook zeer goed om over te klokken!

Originally posted by Sorcerer
[B]MSI en ASUS Rullen!

Voor een RAID mobo kan ik eigenlijk alleen maar Abit aanraden deze mobo’s zijn zeer stabiel en ook zeer goed om over te klokken! [/B]

Heb de MSI toch gekocht…ik close deze thread daarom bij deze! :slight_smile: