MS Win Media Player (TIP)

vbimport

Hoi

Misschien al bekend of niet.
Alleen nog getest met Win ME

Ben je het bue om Win Media Player 7.0 te gebruiken, wegens te veel geheugen gebruik en dergelijke.
Wil je Win Media Player 6.4 gebruiken.
De volgende tip.

Niks herinstalleren of enge dingen.
Gewoon simpel.
Start(de knop) Uitvoeren, mplayer2.exe (in typen) en Enter.

misschien handig misschien wist je het al maar ik heb het toch nog maar eens even gezegd.

The Observer

ps. deze tip vond ik nuttige want ik heb Win ME nog draaien.

jups wist um al :slight_smile: maar evengoed bedankt, ik gebruik ook liever de “oude”

trouwens nog een andere tip : Micro DVD player, is ook erg fijn om mee te spelen, vooral als je veel filmpjes van het net haalt en de ondertiteling mist, dan is deze link wel een uitkomst (dank aan CDFreaks main page) Ander progie is TVTOOLS (overscan progie) jammer dat het shareware is.

Originally posted by SoulShower
[B]jups wist um al :slight_smile: maar evengoed bedankt, ik gebruik ook liever de “oude”

trouwens nog een andere tip : Micro DVD player, is ook erg fijn om mee te spelen, vooral als je veel filmpjes van het net haalt en de ondertiteling mist, dan is deze link wel een uitkomst (dank aan CDFreaks main page) Ander progie is TVTOOLS (overscan progie) jammer dat het shareware is. [/B]

Ja deze wist ik ook al, maar euh toch bedankt.
alleen ik heb niet zo zeer ondertiteling nodig.
mijn duits en engels zijn uitstekend.
om eerlijk te zijn vind ik soms ondertiteling zwaar zuigen.

groet

The Observer

Het kan nog makkelijker.
Zoek in de program files de map windows media player op en verwijder alle bestanden behalve “mplayer2”
Nu is versie 7 helemaal verwijderd en heb je daar ook weer extra ruimte voor teruggekregen.
Heb dit ook op mijn computer gedaan dus dit kan zonder gevaar…

ja das zo, vind het vaak irri dat ook sommige grappen worden vertaald en dan krampachtig word geprobeerd om de grap ook in het nederlands begrijpelijk te maken. alleen bij sommige mpg/avi heb je wel ondertiteling nodig omdat je gewoon niet kan horen wat ze zeggen (slechte kwaliteit avi/mpg/mp3 encoding zeg maar)

en idd Keith, zo kan het ook, alleen HEEL soms hebbie Media Player 8 nodig, maar goed, toch weer wat handige tips die geshared worden :slight_smile:

Klopt soms heb je versie 8 nodig.
Ik moest 'm ook weer terug zetten anders kon ik de divx films die ik van kazaa had afgehaald niet zien (kreeg geen beeld)
Na het instal. van de nieuwste versie van de mediaspeler kon ik de films wel weer bekijken (raar…)