Mr. Belvedere heeft tweakers.net weten te bereiken!

Voor wie het nog niet weet, onze Mr. Belvedere heeft een verdomd mooi artikel geschreven over de werking van SACD’s. Dit artikel is terug te vinden op onze frontpage. Het artikel is zelfs zo goed bevonden, dat de luitjes van tweakers.net er een nieuwsposting van hebben gemaakt. Of dit als complimentje opgevat moet worden is natuurlijk een persoonlijke kwestie, maar van mijn kant uit zeg ik: gefeliciteerd. Niet dat ik zo’n aanhanger van Tweakers.net ben, maar gewoonweg omdat deze vermelding aangeeft dat er een goed artikel is geschreven.

Wie de posting wil lezen, kan hier terecht!

"k kreeg het net te horen per telefoon :slight_smile: Thanks :slight_smile:

Alhoewel ik wel een idee heb wie “snikker” is :slight_smile:

'K zal Tweakers eens gaan pesten op de HCC dagen :bigsmile:

Originally posted by Mr. Belvedere
Alhoewel ik wel een idee heb wie “snikker” is :slight_smile:

Ja, die duikt wel eens vaker op bij tweakers als het over CD Freaks gaat, hehe :slight_smile:

Hebben ze je nog niet willen overkopen? :wink:

Ach, bij Tweakers zijn ze er toch altijd weer rap bij met dit soort nieuwtjes…

en wat is er eigenlijk mis met tweakers.net?

Originally posted by dansmug
[B]

Hebben ze je nog niet willen overkopen? :wink: [/B]

ik ben niet geschikt voor tweakers.

Originally posted by tradeburner
en wat is er eigenlijk mis met tweakers.net?

De newssite is goed, behalve dan dat ze zoveel mogelijk nieuws van CD Freaks negeren of pas verlaat op hun pagina zetten.

Maar het forum is hetgeen mij het meest tegenstaat, de users daar dan…die zijn nog zieliger dan ik zou kunnen zijn hier :wink:

Ja zeg die snikker toch!

Het aantal zinnige reacties op tweakers verbaast mij (dat het bijna allemaal zinnige reacties zijn). Vooral de discussie rondom het " meer/beter geluid " vind ik erg interessant. Er zitten dus toch nog wel tweakers bij die zich enige dingen goed afvragen.

Als dit op tweakers meer regel wordt dan uitzondering , dan ga ik mijn mening over tweakers ook maar eens herzien :slight_smile:

De frontpage van t.net is zo gek niet. Het forum daarentegen is zwaar peumen.

Ok, er zijn veel mensen maar een relatief klein deel heeft enigzins verstand van zaken. Tevens is het zo dat je op een vraag die je stelt (indien die niet binnen 10sec zonder een zinnige reden wordt gesloten) binnen enkele minuten waarschijnlijk stapels antwoorden hebt. Nadeel is echter dat deze antwoorden onderlink vaak totaal afwijken en na controle allemaal niet kloppen…

Nog een nadeel van het gehele t.net gebeuren is de omgang met newbies. Deze worden vaak als “sukkel” “nitwit” etc etc bestempeld en zodoende eruit geknikkert. Dat is minder…

Originally posted by Dee-ehn
[B]De frontpage van t.net is zo gek niet. Het forum daarentegen is zwaar peumen.

Ok, er zijn veel mensen maar een relatief klein deel heeft enigzins verstand van zaken. Tevens is het zo dat je op een vraag die je stelt (indien die niet binnen 10sec zonder een zinnige reden wordt gesloten) binnen enkele minuten waarschijnlijk stapels antwoorden hebt. Nadeel is echter dat deze antwoorden onderlink vaak totaal afwijken en na controle allemaal niet kloppen…

Nog een nadeel van het gehele t.net gebeuren is de omgang met newbies. Deze worden vaak als “sukkel” “nitwit” etc etc bestempeld en zodoende eruit geknikkert. Dat is minder… [/B]

Mee eens !
Aan de lijve ondervonden…

Ik denk dat we de discussie over bepaald tweakersvolk al vaak zat gehad hebben, denk je niet?

Maar nice article Mr. B! :smiley:

Originally posted by Wookie
Ik denk dat we de discussie over bepaald tweakersvolk al vaak zat gehad hebben, denk je niet?

Idd, herinner me nog een thread van Taximan een lange tijd geleden “Wat vinden wij van” geloof ik dat de titel was…