MP3s opsplitsen dmv cue file?

vbimport

ik heb hier enkele techno albums op mijn pc die wel heel vervelend gemaakt zijn…

ze hebben nl alle tracks samengedaan tot 1 grote mp3 file

er zit wel een cue file bij waarin staat vanwaar en totwaar elk liedje begint en eindigt

maar ik wil deze albums helemaal niet branden, ik wil ze track per track in mp3 hebben

ik heb weinig zin om al die albums manueel te splitsen en ze branden om ze vervolgens weer te rippen, zie ik helemaal niet zitten

daarom vroeg ik me af of iemand hier al een progje voor heeft gemaakt dat dit automatisch kan…

kan iemand me verderhelpen?

Musicutter is de tool die je nodig hebt, een snelle zoekactie leverde volgende download locatie op (aangezien de officiele site down blijkt te zijn)

http://www.geocities.com/rusiczkij/mc/

Gewoon mp3 en cue laden en op split duwen en em doet het werk voor u.

Wat ik wel liever zou zien is gewoon een plugin voor winamp dat toelaat om zo een cue te openen en dat em dan zelf die grote mp3 laat doorzappen :mad:

bij mij lukt het nie altijd weet iemand hoe da komt ?:confused:

Originally posted by Telesletters
[B]Musicutter is de tool die je nodig hebt, een snelle zoekactie leverde volgende download locatie op (aangezien de officiele site down blijkt te zijn)

http://www.geocities.com/rusiczkij/mc/

Gewoon mp3 en cue laden en op split duwen en em doet het werk voor u.

Wat ik wel liever zou zien is gewoon een plugin voor winamp dat toelaat om zo een cue te openen en dat em dan zelf die grote mp3 laat doorzappen :mad: [/B]

BANGELIJK

exact wat ik zocht!

alleen de filenames kan ik nog niet perfect instellen, maar dat neem ik er graag bij

thx

‘Vroeger’ heel wat mp3 mixes met de hand gesplitst! Had dus makkelijker gekunt! :wink: Ach ja, was wel van de straat tenminste hè! :stuck_out_tongue:

normaal zijn die meeste album die je hebt waarschijnljk gemaakt voor CDRwin. Hetgeen wat nu veel fout gedaan wordt is dat ze de cue files niet goed hebben en dus dat je hem niet kan branden.

Hetgeen wat meestal fout is is opzich veelal makkelijk op te lossen namelijk:
1 fout is de verwijzing naar de MP3 file (deze valt denk ik zeer snel te zien)

de meest voorkomende fout is dat je een MP3 file hebt en dat in de CUE staat dat het ingelezen wordt als een “Binary” als je die “Binary” nu zou veranderen in “MP3” dan zo meestal hetgeen al opgelost zijn.