!MP3-WMA! Lees

vbimport

Ik heb wat opgezocht over de verschillen tussen WMA en MP3 wat blijkt het schijnt dat WMA beter is als MP3. Ik gekeken bij Winamp of deze WMA file's kon aanmaken en deze kon dat via plug-in's. Ik al mijn MP3 omgezet naar WMA en geluisterd ik hoorde geen verschil (dus zelfde kwaliteit) toen keek ik naar de megabytes van 807 naar 680 HALLO.
Dat maakt een groot verschil bij downloaden.
Nu is mijn vraag, WAAROM IS IEDEREEN NOG MET MP3'S BEZIG????

Laat a.u.b iet weten als ge dit gelezen hebt.
Ik wil namelijk uw mening ook weten.

LLLLLLLLEEEEEESSSSS

da dacht ik vroeger ook over vqf, blijkt da mp3 gewoon simpeler is, en waarom moeilijk doen, iedereen gebuikt mp3 dus waarom kloten met iets anders

WAT MAAK HET UIT HET IS ZO GOED !!

Duhu, iedereen weet wat mp3 is. Van WMA heeft 99,9% van de totale wereldbevolking nog nooit gehoord.

Er zijn volgens mij ook 99,9 keer zoveel mp3 sites dan WMA. Er schijnt heel even MP4 te zijn geweest, maar die heeft het ook niet gered omdat MP3 zo ingeburgerd was.

Hoogachtend,

Dhr. drs. P. Hein

Iedereen heeft toch kabel tus het maakt toch geen nix uit of wel?
Greetz…

I’m back and bad as shit!

Piet Hein

MP4 heeft te maken met beeld en geluid mp3 is alleen maar geluid.

BaDtObONE

VQF is niks geworden omdat het weken duurt om een cd te rippen naar VQF formaat. Ik heb hier nog een encoder op de pc staan, die doet ongeveer 40 minuten over een nummer van 5 minuten ofzo. En dat WMA schijn je niet meer terug te kunnen zetten naar wav-formaat ofzo, dus het is niet erg “burn-vriendelijk”

I hate to say this maar dat is een beetje gelul Crazy Bob. WMA is prima te decoderen naar wav en dus te branden op een cd of weer te encoderen naar mp3. Gewoon in Winamp de output op diskwriter zetten en een WMA file afspelen. Maar jah, wie heeft die dingen?
Greetz…

I’m back and bad as shit!

Je hebt al je MP3s omgezet naar WMA en hoort geen verschil? Wat dacht jij dan? Dat het beter zou worden? Dat kan toch niet? Als je de 2 wilt vergelijken moet je een CD track naar beide formaten omzetten en dan naar verschillen gaan zoeken.

Ik heb het nog even nagezocht, alleen officiële WMA’s (dus van legale sites) zijn niet te decoderen via Winamp, dus zelf gemaakte wel. En in die legale dingen zit vaak ook een expiration date, dus dat ze het na bijvoorbeeld 2 dagen niet meer doen. Dus dan heb je de moeite genomen om van zo’n microsoft-vriendjes-site muziek te downen, en dan kom je erachter dat je er niks mee kan, behalve op de pc luisteren.