Mp3 vraagje

vbimport

misschien een domme vraag maar ik wil graag de volume van mijn mp3’s wat opkrikken kan dat ? of is het al op zijn best?welk proggie kan ik daar voor gebruiken ? en waar kan ik het vinden ?
zo zo dat zijn wel veel vragen hehe

ik hoop gauw op antwoord :wink:

Ik dacht dat Uncook '95 dat klusje kon klaren. Het zet al je mp3’s op hetzelfde volume (en je zal het volgens mij dus kunne verhogen of verlage)

Nop Mr Liquidsky, Uncook is om beschadigde mp3’s weer goed te krijgen. Vaak heb je dat als je van bijvoorbeeld .ged naar .mp3 renamed alleen ruis en gekras. Draai je dan uncook dan is het weer goed. Draai je uncook echter op een goede mp3 ( maar slechte kwaliteit ) zal hij volgens mij alleen nog slechter of hetzelfde worden

nou dat is leuk heb ik nog geen antwoord :-(((

sluit je geluidskaart aan op versterker en je kunt een heel hoog volume krijgen…

Zet daarbij het volume van je geluidsinstellingen vol open, de volumeregelaar van WinAmp en gegarandeerd dat de buren komen klagen.

Verder zou ik het niet durven zeggen (niet mijn gebied), maar wie weet, CoolEdit Pro of zo, daar heb ik al veel over gehoord met muziek en MP3…misschien dat die iets kan betekenen…

Da_Taxman

Het volume opkrikken is in principe zinloos, dan zet je toch gewoon je speakers harder zoals tax als zei!

Wat wel kan is, dat als niet alle mp3’s even hard klinken, ze normaliseren. Dit kan met diverse programma’s (audiocatalyst, musicmatch enz). Ook kun je nero burning rom gebruiken. Vanaf versie 5.003 kun je als je een audio cd maakt alle .mp3 files selecteren , rechtermuis en dan eigenschappen. Daar zie je het tabblad filters, en daar staat dus ook normalize bij!

Een optie bij datzelfde menu eigenschappen in nero is ook, dat je zoals jij wilde de muziek “harder” kan zetten, dit door middel van de equalizer of loudness functie(=benadrukte lage tonen).

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by 2DIE4:
[b]misschien een domme vraag maar ik wil graag de volume van mijn mp3’s wat opkrikken kan dat ? of is het al op zijn best?welk proggie kan ik daar voor gebruiken ? en waar kan ik het vinden ?
zo zo dat zijn wel veel vragen hehe

ik hoop gauw op antwoord ;-)[/b]<HR></BLOCKQUOTE>

Met een Programma als CoolEdit 2000 of Cooledit Pro kun je alle bewerkingen op MP3 uitvoeren die je maar verzinnen kunt. Kijk op http://www.Syntrillium.com
Success :slight_smile:

dank je zocor ik snap zelf ook wel volume omhoog doen duh!!
maar ik heb een mp3 speler maar die volume gaat niet zo hard als bij discmans!KLOTE ZOOI
dus daarom deze vraag snap ie !

je zou aan die speler eens een betere koptelefoon met hoger rendement kunnen zetten, want daar schort het nog eens aan.

kom nu alstublieft niet met domme ideen opzetten
TUURLIJK HEB IK GVD EEN GOEIE KOPTELEFOON MAN
gewoon te weinig volume in dat klote mp3 speler wordt tijd voor mp3discman

“misschien een domme vraag maar ik wil graag de volume van mijn mp3’s wat opkrikken”

als jouw denkraam zo begrensd is, waarom stel je dan vragen.
denk je echt nog ooit antwoord te krijgen?