Mp3 speler & Laptop HD

vbimport

Ik heb een Aiwa MM-VX200 portable mp3 speler met 32mb.
Dit kun je uitbreidem met een smart media kaart, nu hoorde ik ook dat je een laptop hd in je mp3 speler kon doen…
Kan dit ook?? Of is dit gewoon bull-shit.
Als dit zou kunnen zou dat wel relax zijn, een mp3 speler met een capaciteit van lekker wat gigjes, heeeel wat liedjes :stuck_out_tongue:

Alvast Bedankt

Greetz
Mess

dit lijkt me toch bullshit :slight_smile:

voor een grotere capaciteit koop je beter een mp3 cdspeler (Lenco heeft goeie spelers die nogal goedkoop zijn) of zo’n creative DAP jukebox (die belachelijk duur is)

Originally posted by The Amazing Duke
of zo’n creative DAP jukebox (die belachelijk duur is)

Maar wel al z’n geld waard.
Niet elke MP3-speler kan een harde schijf aan.

Die JukeBox gebruikt een 2,5" harde schijf, zoals ook bij laptops gebruikt wordt. Er zijn ook al bedrijfjes die grotere capaciteiten aanbieden, los maar ook al vooringebouwd in de Jukebox.

De prijs per MB muziek is bij die Jukebox op deze manier erg laag vergeleken met die apparaatjes die Smartmedia of Compact Flash gebruiken

Een Lenco mp3 speler van 300 piek is veel goedkoper en meer zijn geld waard vind ik dan een DAP Jukebox van 1000+ piek :slight_smile:

ik ben nl niet van plan om mijn mp3s op die dap te pompen terwijl ik ze allemaal op cd heb liggen :slight_smile:

Blaat ik heb zon dingie.

MP3 spieler met 12gig 2,5" harddisk erin werkt perfect

Prijs 699,- (geen geld toch) :wink:

Ik hou het gewoon bij men Expanium…geen geswap van music geen gezeik van…wat zal ik er nou weer es opzetten…ok 100 uur is veel…maar je raakt er toch wel op uitgekeken een keer en cds blijven goedkoop en de batterijen gaan toch niet zo lang mee om alles te luisteren…das het voordeel van Expanium…ongeveer 10 uur de tijd om te luistere en ongeveer 10 uur aan muziek op een cdtje…:stuck_out_tongue:

lijkt me niet te kunnen
en zoals tax zegt zo’n jukebox roeleert wel, ik heb er zelf ook eentje. Vind ik wel beter dan een lenco mp3 speler, want daar zijn wel wat gekende problemen mee :wink:

Zijn er al Discmans waar je MP3 gevulde CD’s in kan douwen, en dat het dan ook werkt hè! :wink:
Voor in de car hebbie het wel weet dat, maar discman?

Voor in de auto wel makkelijk, op 1 cd voor 650 minuten ofzo!! hehe!

Originally posted by Wookie
Zijn er al Discmans waar je MP3 gevulde CD’s in kan douwen, en dat het dan ook werkt hè! :wink:
Voor in de car hebbie het wel weet dat, maar discman?

discman?
die van lenco is een discman en die philips expanium toch ook?
http://www.lenco.de/av/product/cd3772mp3.html <-- deze hebk :stuck_out_tongue:

ie werkt bijna perfect, bijna nix van skipping (wel nog af en toe, zo 1x per 100 liedjes dat je afspeeld ofzo)
ie werkt zelfs als je over kasseistenen rijdt en ermee schudt enzo :wink: (jah moet toch ff testen he ;))

en dir structuur mag zijn hoe je het wil :slight_smile:

Originally posted by Mattel007
lijkt me niet te kunnen
en zoals tax zegt zo’n jukebox roeleert wel, ik heb er zelf ook eentje. Vind ik wel beter dan een lenco mp3 speler, want daar zijn wel wat gekende problemen mee :wink:

en die problemen zijn…?
skipping?

hopelijk geen andere (snelle slijtage ofzo ;), gelukkig hebk 2 jaar garantie ;))

discman?
die van lenco is een discman en die philips expanium toch ook?
http://www.lenco.de/av/product/cd3772mp3.html <-- deze hebk :stuck_out_tongue:

Damn, ik loop achter! :slight_smile:

…een DAP Jukebox van 1000+ piek :slight_smile:

bij norrod fl 795,-

kijk anders eens bij Mp3man

Daar is de DAP wel duurder :frowning:

Maar de Archos Jukebox 6000 is wel een hele stoere (wel duur) er is trouwens ook een 20GB uitvoering. Het schijnt dat je van die apparaatjes wel de hd kan vervangen door een grotere. :slight_smile:

Originally posted by Wookie
[B]
Damn, ik loop achter! :slight_smile:

[/B]

je loop zeker 8r man…ik heb al bijna een jaar die Expanium van Philips…:stuck_out_tongue: