Mp3 probleem

vbimport

Ik heb Atmoz 9 al mp3 album en nu wil ik die branden als een audio cd.
Ik gebruik daarvoor Nero 5.0.0.3.
Het probleem is dat Atmoz 9 ene mix is en op de mp3 album is iedere mp3 track voorzien van 2 sec pauze. Nu weet ik niet hoe ik deze pauze weg krijg zodat het ene mix blijf.

Ik weet wel dat je bij Nero die 2 sec pauze kunt weg doen maar dat is niet het probleem.
De 2 sec pauze is op de mp3 track zelf.
Bestaat er geen programma voor dat de stilte weg laat. (bij nero remove silence from CDA tracks)

Je kan natuurlijk gewoon met Cool Edit 2000 de stiltes wegknippen!

GL!

Ja, met Cool Edit Pro kan je een wave-bestand (eerst de mp3 omzetten naar wave) openen en als het goed is zie stille ‘plekken’. Die kan je met dat programma er makkelijk uithalen. En dan weer omzetten naar mp3 !
mzl.

Bestaat er dan geen programma dat dat automatisch doet.
Je moet denken de stilte’s moeten perfect weg zijn want anders hoor je dat. Het is ene mix moet je denken.

Nee, het moet handmatig gedaan worden. (Heb in ieder geval nog nooit zo’n programma gezien !)
Met ‘Cool Edit pro/2000’ ken dit perfect !

waar kan ik dat downloaden ?

Hey,fordcapri,Waar heb je die Atmoz 9 gedownload???En ik heb juist hetzelfde probleem als jou,bij mijn techno cdz zit er ook altijd een pauze tussen,ik gebruik geen nero,maar gewoon MP3-CDmaker,dus kweenie hoe die weg te krijgen!!Wie kan mij helpen???

bij www.downloads.com ken je een DEMO downen maar daar heb je niet zoveel aan want daar kan je niet bij saven. Er zal heus wel een site bestaan waar je Cool Edit Pro of 2000 ken halen waarbij je wel ken saven.
Waar weet ik ook nie !

Sorry Moneymaker maar ik heb die nergens gedownload.
Ene kameraad heeft die gedownload maar ik weet niet waar.
Bij mij staat de 2 sec pauze wel in de mp3 track zelf

is dat nog te moeilijk voor jullie

alle zeg hier is het antwoord :

via nero burning : disk at once schrijven
dan is de 2 sec weg

en ten tweede atmoz 9 is NIET aaneegemixt

die club system 14,15enz… wel

Nee, want de 2 sec. zit IN DE MP3

op Twilight 37 staat:
Cool Edit Pro 1.20 is a 64-track digital audio recording, editing, & mixing studio. Features: 32-bit processing, 32-bit audio support, sample rates up to 196 kHz, DX plugin support, Beat finder, MIDI triggering, MIDI timecode sync, scripting and batch processing, multi-undo, volume and pan envelopes for each track, Spectral view, Frequency analysis, Sound generators, over 32 built-in effects and more.

Is hem dat ???

Yep

Zeker van dat Atmoz 9 niet in elkaar is gemixt ?
Ik kan het niet met zekerheid zeggen omdat ik die als mp3 album heb.

Ik heb eigenlijk ook nog een aantal vragen,over al dan niet aan elkaar gemixte CDz:wie weet of deze aan elkaar zijn gemixt:
Dj Tiësto:9 paradise…
Club System13/14/15
Illusion:the solar edition
Dj Jurgen:Volume2
Serious Beats 30/31/32
Solid Sounds 10/11/12

Alvast Bedankt

Club System’s WEL aan één gemixt
solid sounds NIET
Illusion NIET.

Serieus beats denk ik van NIET

DJ Jurgen - Mixed and Compiled (vol 2)
WEL aanelkaar !!!

Tju,dan heb ik da programm wel nodig om die sec. uit de mp3s te krijgen,wie weet waar ik het kan downen??Of ken08 weet gij er iets meer van??!!

Je kan ‘Cooledit 2k’ downlooien bij www.cooledit.com en dan gewoon effe zoeken.
Hij is 8 MB groot dus zal denk ik geen demo zijn !
mzl.