Mp3 pro

vbimport

weet iemand mischien een lekker simpel programma om mp3 pro om te zetten zodat het weer goeie kwaliteit wordt zodat ik er een muziek cd van kan branden ...?

ik sta open voor meningen welke jullie het beste vinden:)

huh? mp3 pro is toch betere kwaliteit bij lagere bitrate dan mp3?

Maar je wil mp3 pro files als wav branden op een audio cd? Volgens kan Nero ook met mp3 pro overweg dus ook jouw audio cd branden. Simpelweg audio-cd kiezen in Nero en je mp3 pro files selecteren en Nero converteert on-the-fly naar wav.

idd met nero, met feurio kan het ook en nog een hap ander bakware, maar programma’s zoals mp3towav mag niet aan je configuratie ontbreken :wink:

http://www.mp3towav.com

gewoon met je rechter muisknopje op de mp3 drukken en converten naar wav (of andersom net zo makkelijk)

Alds ik me niet vergis moet je voor nero wel eerst een plugin downloaden om mp3pro te branden.

De kwaliteit van MP3Pro is over het algemeen niet zo goed als die van MP3 op een vergelijkbare (dus niet gelijke!) bitrate…
Vergelijk maar eens MP3Pro bestand van hoge kwaliteit met een hoge kwaliteits MP3 (192kbs) geproduceerd mbv Lame MP3 codec…

Ohja, indien je MP3Pro gaat omzetten naar gewone MP3 wordt de kwaliteit nooit beter. Geluidskwaliteit is altijd zo goed als de slechtste schakel in het systeem. In dit geval is dat dus de codec die gebruikt is om het geluid op te slaan…!

Originally posted by D@RKNeSS
Alds ik me niet vergis moet je voor nero wel eerst een plugin downloaden om mp3pro te branden.

Klopt maar die plugin is makkelijk via kazaa te krijgen (ook alle andere plugins voor nero).

met music match kun je ook converteren