Mp3 page op cdfreaks!

vbimport

hallo cdfreakers!!!!!!!!!!

we zijn bezig met een mp3 page op idrive en we willen dit een hele coole page laten worden......

nou was onze vraag:

kunnen we niet een cd freaks url krijgen zodat jullie het uiterlijk regelen en zodat wij mp3's uploaden op idrive en de links aan jullie sturen en zodat wij ook tips kunnen geven hoe de page er uit zou moeten zien enz enz enz...

als er veel mp3's te downloaden vallen krijgen jullie ook steeds meer bezoekers en
dat is toch de bedoeling van een homepage.

(alle mp3's moeten geupload worden op idrive niet op tripod ofzo want die worden toch allemaal gedelete)

Als jullie het echt willen, mail dan naar
webmasta@gargoyle.cjb.net

We zijn met een hele grote groep aan het uploaden, dus het kan echt wat worden!

[This message has been edited by Gargoyle (edited 26 March 2000).]

dat is goed nieuws, ik zal duke ff aanspreken hierover!

drcrash,
Dit idee vind ik wel relaxed hoor. Maar ik ben niet van plan om alleen maar te uploaden. Dan ga ik liever met m’n eigen site door. Ik wil (tuurlijk) wel de Administrator zijn van de mp3 section (maybe samen met jouw drcracsh)en het news regelen enzo zoals CRaZee doet voor copyfreaks. Kwa layout maakt het me niet zoveel uit… Ik wil gewoon een quality site neerzetten…

ja administrator er van worden lijkt mij ook een goed idee!!!

natuurlijk moeten we allemaal mee werken om die site zo goed mogelijk te krijgen dus als iedereen nou mee helpt met uploaden gaat het goed!!!

Ik heb nu ongeveer 8 mensen die allemaal albumz gaan uploaden. Ongeveer 6/16 alumz per dag =
Als er nog meer mensen zijn die hier graag mee willen werken: mail naar webmasta@gargoyle.cjb.net!!!

He drcrash wij zijn toch samen een mp3 site maken nu zit jij hier dingen te posten buiten mij om en natuurlijk help ikke mee

Gaan jullie nu al ruzie maken de site is nog niet eens operationeel.

jajaja we doen het ook samen maar we moeten gewoon die cd freaks page krijgen en dan kunnen we allemaal uploaden dat is veel makkelijker en je hebt nog een coole site!!!

Inderdaat, ruffy,it klopt niet meer helemaal…
Let op:

1.Ik start een mp3 site
2.Mensen komen naar mij toe op te uppen (THANX!!!)
3.Er komt een idee om mijn site naar http://mp3.cdfreaks.com te zetten.
4.Gaan ze er ruzie over maken!!! Terwijl de originele site van mij was… ik hou me bek gewoon en wacht gewoon op antwoord!

RELAX MENSEN!!!

ff een reactie van moi…

Zoals sommigen van jullie misschien wel weten is er al ooit een MP3 sectie geweest op CD Freaks en dat was (IMHO) een van de grootste mislukkingen van CD Freaks ever. MP3 Server constant down / zelden uploads of updates etc…
Nu zit het met jullie uploads wel goed begrijp ik.
Het is in ieder geval wel zo er geen enkele MP3 file op de CD Freaks server kan staan. Die dingen trekken veel te veel bandwidth.

Verder als die sectie er komt (Met GROTE nadruk op ALS ALS ALS ALS), dan worden enkele mensen die dat willen gaan doen CD Freaks Crew member en houden die pagina voor ons bij (Wij kunnen niet constant links gaan aanpassen. Dat is veel te veel werk voor ons, dus dat laten we jullie dan regelen)

Verder is php vrij goed te gebruiken voor MP3’s linken… Ik weet niet hoe iDrive accounts werken (Direct linken is daar zeker niet mogelijk?), maar dat is dan van latere zorg. Verder heb ik er tegenwoordig een PHP3 buddy bij die ik af en toe wat werk kan geven als ik er geen tijd voor heb.

Verder geen ruzie maken enzo…
Ik moet eerst met domi overleggen , want ik heb hier niks over te zeggen…

Ik kom hier nog op terug binnenkort, tis iniedergeval een leuk idee…

Ik kan me idd herinneren dat (volgens mij KgB ) ooit eens zo’n page had. Deze mensen hierboven lijken me echter wel iets enthousiaster…

Als er zoiets (ALS ALS ALS) dan kunnen maar 2 of 3 man gaan admin’nen, geen 8 zoals hierboven staat. Uppen kan natuurlijk wel iedereen

Wel een verdachte naam marchel PHP

Hee duke is dit je vriendje, waarover je sprak?

Met 1 posting dan al zo’n grote bek

jeps…
PHP marcel is een goeie

[pre]nou laat eens wat zien PHP marcel heb al referenties?[/pre]

CD SHOP
PHONE SHOP
UBB (niet echte ref, kan iedereen )
Bezig met Hexagon site en wat prive-dingen, maar die kan ik dus niet laten zien

Jajaja is een toppertje hoor.

De stand van zaken: Ik heb mp3.cdfreaks.com aangevraagd bij onze zeer gewaarde webhoster dus tis even afwachten, voor de rest moet ik nog even met mijn cohost overleggen.

Trouwens PHPMarcel is ook niet echt een goeie nickname he, kunnen we niet een andere voor hem bedenken ofzo ?

Ja ik weet een naam:

MisTer KgB

klinkt bekent of niet??

jawel geef toe dezelfde jongen !!

Ik heb me tot nu toe nog ff stil gehouden, omdat ik nou wel eens wou zien wat de reacties waren.

Maar het is leuk te zien dat mijn idee zo goed aanslaat.

Nog een x-tra id, (wat vrij logisch is) Mocht er zo’n Mp3-freak page komen, dan hoort hier natuurlijk ook een forumpje bij. Ook hiervoor zijn admin’s nodig (Hint ).
En nog een ID: Bij Idrive is het niet mogelijk om direct naar de file’s te linken, dus moet je naar de /share folder van de acount name linken. Dit kan voordelen hebben omdat je nu een “simpele” submit page kan maken. Dan hoeft iemand alleen zijn nick en de acount name in te vullen… en Tada.

Het zijn maar kleine id-tjes, en we moeten eerst maar zien of zo pagina mogelijk is. Ik blijf in iedergeval rustig uploaden. Mijn volgende album staat alweer klaar

-= Tha Freaks come out =-

Prutser
http://prutsers.cjb.net
http://spediafake.cjb.net

[This message has been edited by Prutser (edited 27 March 2000).]