Mp3 op DVD

Hoi,
M’n computertje zit vol dus wil mp3-dvd’s maken maar ik heb nog geen dvd-speler om het te testen. wat is de mapstructuur? kun je submappen maken?
Bijvoorbeeld Metallica/Master_of_puppets en dan een andere map Iron_maiden/Killers op dezelfde DVD.

Of je DVD speler MP3-DVD schijven aankan en op welke manier, da’s heel moeilijk te zeggen. Het is namelijk voor elke DVD speler anders. Sommige spelers kunnen helemaal geen DVDs met MP3s aan, anderen alleen in de root of in een bepaalde nesting.

Welke DVD speler heb je?

Indien je DVD speler overweg kan met rewritable media zou je natuurlijk met een DVDRW kunnen experimenteren eer je iets wegbrandt.

Ik heb een panasonic rv-32, deze pakt geen dvd+rw, binnenkort eens -Rw’s halen en kijken of ie dat wel slikt.
Ik heb al een mooi programma gevonden om dvd-audio’s te maken, in software dvd spelers werkt 't als een tiet.
http://www.audio-dvd-creator.com/

Gewoon branden als data dvd werkt bij mij op 2 dvd spelers 1 van Marquant en de andere is een Sony, maar zoals Dee-ehn al zegt het verschilt per dvd speler.

Hoi,

Ik heb een dvd gemaakt met mp3 bestanden met Nero.Niet opgenomen als data maar wel als mp3 bestanden.
Speelt wel in mijn dvd speler maar enkel tot nummer 649 terwijl er 820 nummers op staan.
Op mijn pc speelt hij wel verder dan nummer 649.
Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn ?

greetz
sziberian