Mp3 klinkt als onderwater gepraat

ik heb een aantal mp3 cd’s gedownd, als ik die wil luisteren dan is het net if het onderwater gezongen is, je kunt er niks van verstaan en alles is vervormd, waar kan dit aan liggen?? is het een nieuw soort beveiliging?? en zijn er progjes voor om dit te omzeilen??

BLUB ! Ik ben een heel klein visje :slight_smile: :slight_smile: !

je moet hiervoor het programmatje uncook95 gebruiken…

het kan ook zijn dat het eigenlijk een zipfile is…
als je een zipfile hernoemt naar een mp3 file krijg je ook vaak dat effect.

thnx, tis gelukt met uncook95!

Originally posted by Da_Taxman
het kan ook zijn dat het eigenlijk een zipfile is…
als je een zipfile hernoemt naar een mp3 file krijg je ook vaak dat effect.

Heb het zelf nog nooit meegemaakt maar dit is wel makkelijk om dat te weten voor het geval ik het ooit zelf meemaak, bedankt voor de tip.

Voor wie ook benieuwd is wat Uncook95 doet:

http://www.free-music.com/uncook95.htm

:smiley:

Voor zover mijn kennis rijkt, speelt Winamp niet eens een .zip af… dan geeftie een tracktime van 0:00 aan en that’s it!

Hmm, bij mij werkt het perfect… tenminste als je een mp3’tje renamed naar de extensie .zip

Originally posted by Dee-ehn
Voor zover mijn kennis rijkt, speelt Winamp niet eens een .zip af… dan geeftie een tracktime van 0:00 aan en that’s it!

Als een mp3 file gezipt is, maar de extensie naar mp3 verandert wordt (dus niet unzippen) speelt winamp het wel af, maar dan krijg je dat rare onderwatergeluid ook…

Sommige sites hebben mp3 files hernoemd naar zip (zonder daadwerkelijk te zippen) en andere zippen ze ook daadwerkelijk. Als je dan een hele lijst hebt en niet meer weet of de site waar het vandaan kwam zipt of alleen hernoemt, dan kun je wel eens net het verkeerde doen en krijg je dus dat rare geluid.

ik heb een aantal mp3 cd’s gedownd

ook onderwater of gewoon met de pc op het droge?:wink:

en als uncook 95 en het verhaal van zip niet werkt ik zit namelijk met het zelfde probleem :mad: :mad: