Mp3 in mix

vbimport

kan iemand mij vertellen hoe ik de cd skihut in z,n geheel kan branden zodat toch alle nummers in elkaar overlopen. ik heb 6 filetjes binnen gehaald deze waren als tmc genaamd deze heb ik om gezet in een zip alles bij elkaar uitgepakt maar het blijven lossenummers maar het moet een mix worden wie kan mij helpen.

Koop een goede kopie

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Dushi:

kan iemand mij vertellen hoe ik de cd skihut in z,n geheel kan branden zodat toch alle nummers in elkaar overlopen. ik heb 6 filetjes binnen gehaald deze waren als tmc genaamd deze heb ik om gezet in een zip alles bij elkaar uitgepakt maar het blijven lossenummers maar het moet een mix worden wie kan mij helpen.<HR></BLOCKQUOTE>

19/07 - Rip live&mix cd’s 100% accurate to MP3
dat staat op de hoofd pagina heb het nog niet geprobeerd

maak van alle nummers 1 mp3 met een mp3mix programma (mp3deejay, virtual dj, enz), dan brand je die ene mp3 op een cd met nero bijvoorbeeld…

-NM-

Euhm…was doen jullie moeilijk??

Open sleept alle nummers er naar toe, je doet geen pauzes er tussen, (dubbelklik op 1 track en stel in Pause: 0 seconds, Dat doe je bij ieder nummer. Dan ga je writen en selecteerd Disc-At-Once. Ziezo je Skihut of wat dan ook, is klaar.

Greetz,
RMX

waar heb je skihut van daan gehaald heb ook intresse

hey RMX, hoe kan ik nou weten dat het weer een van die in-een-keer cd’s was, Ik dacht dat hij losse bestanden binnengehaald had, en die wou “crossfaden” zodat ze mooi in elkaar overlopen… (dit kan trouwens met VirtualDj)…

nou ja, “WHATEVER” he?