Originally posted by LIquidsky
[B]ff gaan zoeken en ik heb gevonden dat een cue-file je mp3’tje in stukjes kan hakken.
Nu m’n mp3 is een 80MB groot en is een mix. Ik heb het zelf gemixt en wil em dus op cd en wil kunnen skippen.
Ik heb van een cd een cue-file gemaakt, dus weet hoe em ineenzit.
Nu, hoe maak ik van m’n mp3 een .bin file als ik dan die bin-file heb, moet ik dan enkel de .cue file (van een andere cd) aanpassen naar believen.?
vb: FILE “C:\TEST.BIN” BINARY
TRACK 01 AUDIO
INDEX 00 00:00:00
INDEX 01 00:00:32
TRACK 02 AUDIO
INDEX 00 06:13:02
INDEX 01 06:13:07
TRACK 03 AUDIO
INDEX 01 12:28:47
Dit is de .cue van een cd. Is het in orde als ik het path aanpas en dan de trax? Kan ik dan skippen wanneer ik wil?
Ik weet dat het een beetje onduidelijk geformuleerd is, maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen
TIA
Liquidsky [/B]
Je bent in feite al een heel eind op weg met je cue sheet je hoeft nog maar een paar dingen te doen en dan ben je der al.
FILE "C:\TEST.MP3" MP3 <- zorg hier nu wel dat de MP3 op juiste plek staat
TRACK 01 AUDIO
INDEX 00 00:00:00
INDEX 01 00:00:32
TRACK 02 AUDIO
INDEX 00 06:13:02 <------ Kun je zien dat je een Pregap hebt van 5 frames
INDEX 01 06:13:07 <---/
TRACK 03 AUDIO
INDEX 01 12:28:47 <----- Dit nummer gaat door op het vorige zonder pregap
Trouwens als je er niet helemaal vertouwd met bent dan is het misschien raadzaam om deze winamp plugin te gebruiken http://www.guerillasoft.com/mp3cue/index.html namelijk als je met deze plugin dus dan je MP3 file inlaad en in dezelfde dir staat ook de CUE (met dezlfde naam als MP3) dan laat hij de playlist zien. Hiermee kun je dus goed zien of je je Cue goed gebruikt hebt.
PS gebruik wel de next en peview knoppen die op de plugin zitten en niet die van winamp standaard