Mp3 collectie op dvd?

ook ik heb het dvd burning virus te pakken dus sinds een paar dagen pronkt er een prachtige (pioneer) dual format dvd brander in mijn systeemkast

nu wil ik graag mijn mp3 collectie op dvd gaan zetten en dat is natuurlijk niet zo moeilijk te realiseren met bijv. Nero maar ik zou graag een soort van interactief menu erbij willen zetten zodat het vinden van een mp3tje ook op een standalone dvd speler eenvoudig te realiseren is…any ideas?

ONE

Ik heb er wel ervaring mee met mp3 cd’s

Ik gebruik gewoon mappen, als ik em dan in mijn standalone dvd lezer doe, zie ik dus al die mappen en kan ik die openen om daar vervolgens de mp3’s te vinden, je kan ook mappen in mappen gebruiken.

:bigsmile:

das niet echt handig dark wanderer, tenzij je dvd speler lange bestandsnamen ondersteund, en dat zijn er niet veel… wat je kan proberen is via Winoncd 6.x te kiezen voor “Create album / MP3 album” je kunt daar leuke dingen mee doen, gewoon ff proberen, is de moeite :slight_smile:

Ja idd dat is beter, niet aan gedacht, maar die van mij kan tot 75 tekens aan, duzz.:bow:

Originally posted by dark wanderer
Ja idd dat is beter, niet aan gedacht, maar die van mij kan tot 75 tekens aan, duzz.:bow:

arme ons

leuk idee winoncd6…maar ehm 60 euro voor een mp3backup? (en de trial versie werkt ook niet echt mee :frowning: ) is er geen goedkoper alternatief?

ONE

Uit het forum van afterdawn.com :

You can do it with Pinnacle studio 8. Just leave the video screen blank and concentrate on the soundtrack. You can create menus for DVD authoring then output to disc in one click. Studio 8 is a video editing and DVD authoring prog in one but you should be able use it for audio if you either leave the video part of the timeline blank or just add any image from your PC files. The only thing is you will need to output your mp3 album to a CD first and I think this will need to be a full CD (not an mp3 CD). You then upload each track to the audio timeline in Studio.

Originally posted by Mr. Belvedere
Uit het forum van afterdawn.com : …The only thing is you will need to output your mp3 album to a CD first and I think this will need to be a full CD (not an mp3 CD). You then upload each track to the audio timeline in Studio

allemaal wel te volgen alleen die laatste zinnen niet…iemand ervaring hiermee?

ONE

dan wordt het tijd om eens te gaan googelen.
er zijn genoeg alternatieven te vinden op i net

Originally posted by jan_crazy
dan wordt het tijd om eens te gaan googelen.
er zijn genoeg alternatieven te vinden op i net

right…maar het vinden van de gouden ‘search string’ is me nog niet helemaal gelukt maar misschien zijn jouw googlekunsten beter dan de mijne :slight_smile: