Mp3 bewerken ZONDER ze te moete herencoderen?

vbimport

kvraag me af of er een goed progje bestaat waarme je mp3s direct kan bewerken (Fade in/out, en stukjes eruitknippen moet ik kunnen) ZONDER dat het programma ze nadien helemaal herencodeert

het is nl voor livesets te bewerken...

deze zijn vaak ZEER groot als ze eerst trug naar WAV formaat moeten
en het is ook zonde van de kwaliteit als ze eerst in WAV worde omgezet om daarna terug in mp3 te worden omgezet

ik heb ondertussen al wel mp3 trackmaker waarmee je ze redelijk gemakkelijk in stukken kan knippen, maar eigelijk moet ik er meer met kunnen
:stuck_out_tongue:

hopelijk kent iemand zo'n proggie en bij voorbaad dank al in ieder geval
:smiley:

Mp3 workshop

Mp3 editor

Mp3 Surgeon

Goldwave

wow

das nog eens reply!!
:slight_smile:

en die kunne dat allemaal ZONDER te her-encoderen ofwa?

thx alot

zal ze eens gaan bekijken…

nog een tip misschien voor welke de beste is?
:slight_smile:

heb ze net eens allemaal kort bekeken en die mp3 editor lijkt me ideaal…

alleen valt met die demo niets aan te vangen (je kan maar een minuut ofzo openen en ook niets saven… :confused: )

Originally posted by Mastakilla
[B]heb ze net eens allemaal kort bekeken en die mp3 editor lijkt me ideaal…

alleen valt met die demo niets aan te vangen (je kan maar een minuut ofzo openen en ook niets saven… :confused: )

:slight_smile: [/B]

Ja hallo , moeten we alles voor je regelen ? :slight_smile:

ik gebruik nu de combinatie van MP3trim (voor fade in/out) en MP3 trackmaker (voor stukken eruit te halen)

bij dit weet ik tenminste zeker dat INTERN er ook niet ge en/de codeert wordt (wat ik sterk vermoed zelfs bij mp3 editor)

nu vraag je je misschien waaraan ik weet dat er nergens ge en/de codeert wordt?

wel, het bewerken van een 100MB MP3 duurt met deze 2 progjes een paar seconden (ik heb een RAID 0 in mijn pc wel :slight_smile: )

en geeneen van de hierboven staande programma’s komt nog maar in de buurt (als ze al grote files kunne verwerken)

het jammere aan deze combinatie is dat het misschien iets minder gebruiksvriendelijk is
MAAR het werkt zoals het moet en daar ben ik al blij om :slight_smile:

thx voor je hulp anyway en hopelijk heb je aan deze tip ook nog iets aan