Mp3 - audio cds fikken met 12X?

vbimport

Ik zit nu al aan 40 000
nie slecht he
op het einde vanb de maand zal ik wel aan de 60 zitten.

Ik heb nu een Plex 4 X burner maar wil nu een nieuwe aanschaffen. Weet iemand of je op 8X of 12X audio kan branden zonder tikken?

ik peis da wel hoor
maar dan wel me ne SCSI
ik zou den 12 speed plextor kopen , ik heb nu ook beslist en ga den 12 ook kopen.

van waar ga de gij allemaal da geld halen,jongen???en vertel ni keer hoeveel da ge al hebt(ikke 26.000)

ik heb nu 320 referrals en hoop dat ik aan 40.000BF kom,vannacht ben ik zelfs 2000 frank gestegen!!!P.S.den AA Fake werkt SUPER!!Op 10 sec. nieuwe referral!

Ja ik weet het het loopt allemaal gesmeert
Khoop wel dat het zo blijft maar euh ik was mis ik zit nie aan 40 maar aan 42 000
nie slecht he?

heb een raar probleem met SoA,telkens ik een nummer verwijder,maak hij de laatste nummer die ik in de SoA steek opnieuw aan,en blijft de tijd van die laatste doorlopen,ge moet eens ff checken op all advantage,nummer PSO 779,met wachtwoord euro2000!!!kijk maar eens goed naar zijn uren die hij gesurft heeft,en dat op 1 dag tijd,…

what the fuck !!!
wa is da 147 uren hoe doede da?
shit zeg ik weet nie wa da gij allemaal doet
hebt ge da probleem sinds da ge alemaal verschillende SoA mappen hebt of wa?

misschien moet ge SoA 1.4 altijd maar installeren inplaats van die map kopieren?
snapt ge?als ge soa wilt hebben moet ge toch op dienen setup.exe starten en dan installeert hij de SoA ik denk da ge beter ne keer een stuk of 5 keer dienen SoA installert inplaats van 1 geinstalleerde map te kopieren?
dus je drukt op install en dan kun je kiezen waar hij het moet installeren dus dan maak je een map
C:\Program Files\SoA\SoAstijn
C:\Program Files\SoA\SoAmoeder
C:\Program Files\SoA\SoAkenny
snapt ge?

ik heb nooit problemen met audio op 12x

147 uren,toen ik een uur geleden geken heb stond hij nog op 132 uren,dus 15 uur op 1 uur tijd,10uur–150uur???maar ik durf die SoA niet afsluiten en opnieuw beginnen omdat ik de nummers en wachtwoorden niet meer heb,dus nu wacht ik gewoon tot iedereen(100R) van SoA1 zijn 25 uren heeft,en dan begin ik opnieuw en werk ik met aparte SoA’s in aparte mapjes zoals jij zij,dat werkt wel!Nog ff wachten dus!

euh stijn???
ik zou nie meer verder doen als ik U was
Gevaarlijk manneken!
als ge 10 uren doet in 1 uur tijd dan zien die mannen da in AA !!!
da is hetzelfden als dienen instant dus als ge logisch nadenkt!
dus doe dat met zoveel man tegelijkertijd
en AA weet dat gij iedereen laat emulaten en floeps al uw money is weg!!!
sluit alles maar af!
en waarom schrijft ge die paswoorden nie op en al die IDs???
doe het op mijn systeem da is overdreven simpel en correct!

ik weet wel dat dat hetzelfde is als dien instant,maar die PSO-779,ligt OFFLINE,dien ligt dus ni online en toch komen er uren bij,eigenaardig,ik heb de keus verder doen tot morgen en het risico pakken en 3000frank verdienen of stoppen???Wat zou jij doen??

Ik zou STOPPEN !!!
om zoveel redenen:
ten eerste als ge gepakt word ben je enorm veel geld kwijt en da is nie fijn
en ten tweede:
je staat off line en er komen uren bij
da is iets heel vreemds en vreemde dingen pakken niet bij AA !!!
ze gaan zien dat de viewbar niet aanstaat bij die ref en toch komt er geld bij da vinden ze zeker vreemd en da zien ze zeker omdat het is zoals die instant maar nu komt er nog iets meer eigenaardig bij en da is dat ze zien da die ref nie eens on line is!!!dan denken ze misschien wel dat het aan hun systeem ligt of zo ik weet nie
Tja je doet wa je wilt

Dit heb ik gedaan:eerst heb ik SoA de originele versie ge-opend,toen ik merkte dat hij de nummers ook nie wou verwijderen heb ik den SoA3 geopend,ik denk toch dat dat minder risico inhoudt dan met dien soa1,na een paar dagen sluit ik dien soa3 dan af,den hebben alle refferals hun 25 uur en doe ik verder met mijn andere soa1,waar ik op dit moment 10 referrals in staan heb,zo denk ik is de beste manier,er blijft nog alt wel een risico aan verbonden,want dien soa3 durft soms wel eens vastschieten!!!P.S.1=weet ge al iets of er een nieuwe soa binnenkort uitkomt???P.S.2=dit was mn laatste reply van de middag ga nu F1 kijken,zal beslist een spannende race worden,een regenrace,…

F1 suckt stijn !
nee da was maar een grapken
ik ga ook ne keer kijken maar alleen naar de crashes die zijn wel OK
ik zeg Coelthard of zoietsken in den aard gaat winnen en dienen anderen pielewuiter Schumie word 2 de

alle men laatsten reply dan:Schumi wint barrichello 2de en ralf schumacher 3de en Jos Verstappen(vuilen ollander) verongelukt!!!

da was grof stijn van dienen ollander
maar goed eigenlijk hoop ik het ook
en mikka kakkinen moet hem ook te pletter rijden die vuilen jannet!

jaja stijn schumi gewonnen da is wel fijn maar dienen jannet is 2 de en da staat mij nie aan!en den viezen kaaskop is dan toch gecrasht : alles friet van 1
beestig he

YES YES YES,SCHUMI SCHUMI SCHUMI,tja verstappen ging er hard af,spijtig genoeg niet hard genoeg,…en dienen jannet zal de volgende race wel verongelukken,ge zult wel zien???(p.s.,om precies te zijn 26430 frank verdiend)