MP3 afspeel programma

hallo,

Ik ben opzoek naar een MP3 afspeel programma welke vergelijkbaar simpel is met bv. DJ2000

Dus niet met alle mogelijkheden zoas BMP-studio die geeft, maar gewoon een simpel programma waarin je MP3 kan afspelen en uit een lijst kan zoeken, eventueel met catagorie indeling en cross-fading.

Een beetje vergelijkbaar met ALCAS Music Master

mvg,

Chris

Zijn dat soort mogelijkheden niet intussen opgenomen in WinAmp?

Dat vind ik nog steeds een van de fijnste MP3 players…

In WinAmp 5.0 ? Als dat zo zou zijn kan ik die mooi gebruiken.
Wie weet of je bij winamp mappen met catagorien etc. kan aanmaken, fullscreen, search functie op nummers.

Ik heb inmiddels al verder gezocht en heb gevonden

-PCDJ (silver/red) -> Fullscreen , search functie?
-DJpower, valt af -> te druk scherm, met veels te veel knopjes.
-PartyPlayer, helaas niet fullscreen en geen catagorie indeling (idem als bij DJ2000)
-OTSdj -> dikke €€€€ voor betalen!!

Als iemand anders nog wat weet… graag!!

als ik jouw was zou ik gewoon de oude winamp (versie 2) nemen en kijken of je de boel kan samenstellen met plugins. Ik kan me herrineren dat er verscheidene plugins zijn voor wat je wil bereiken…

Iemand enig idee welke plug-ins ik nodig zal hebben (naam), op de winamp site wordt ik niet veel wijzer.
Is er ook een plug-in die verschillende catagorieen/mappen kan laten zien?

Verder heb ik ook eens gekeken naar BPM-studio, hier kan ook aardig wat mee. PCDJ red en silver werken ook best wel aardig alleen mis ik bij alle drie de mogelijkheid om op naam te zoeken, zoals bij bv. DJ2000.

Je kunt ook PCDJ FX 7.0 vrm gebruiken is egt zwaar relax en zwaar veel opties egt een fijn programma en je kunt er muziek in zoeken:P
grtz me