MP-3 grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

vbimport

Wie kan mij helpen. Bijgevoegd is een site van een van onze grote buren http://web.dir.bg/eurodancemusic/
Deze zijn opgeslagen als .doc files. Maar ik krijg die fucking dingen niet als .mp3 of iets anders waar ik het mee kan branden.
Wie kan er mij uitleggen hoe dit werkt. Ik heb Winace geprobeerd en self extractor of ik gebruik het verkeerd of ik…kortom wie kan mij helpen. Alvast bedankt.

U-niq

Het zijn misschien zip-files …

Probeer ze eerst te hernoemen naar .zip en dan te unzippen.

anders moet je de webmasters maar es een mailke sturen eh

greetz

Je kunt via de mapopties ook de filenaam proberen te veranderen in mp3.
Meestal lukt dit wel

Yo, man,

dit had ik toen ook bij een liedje, je moet gewoon op de link met de rechter muisknop duwen en ‘doel opslaan als’ en dan later als je het gedowned hebt omzetten naar mp3, werkt gegarandeerd,

Grtz, knOOrsie

En ja hoor, het werkt, want ik heb hetzelfde net gedaan en het werkt, cool, he, grtz again, knOOrsie

[This message has been edited by knoorsie (edited 26 May 2000).]

hier voor moet je gewoon het goeie ouwe dos gebruiken…
naar de map gaan waar je je files hebt gedownload en dan ren *.doc *.mp3

cya

Zijn we weer…
Bedankt voor de reakties maar nog steeds niets. Zippen heb ik al geprobeerd werkt niet…doel opslaan als en dan hernoemen in mp3 werkt ook niet…
Die ms dos is een hele goede optie alleen zegt dat kaaaalote apparaat dat hij het bestand niet kan vinden !!!. Filetje staat in mijn desktop en hij geeft ook de grote weer…maar hij kan het niet vinden als ik ren doet ??? Misschien nog een andere oplossing ???
Slaapt lekker allen want ik duik mijn bedje in…

U-niq

Mannekes mannekes

wat een gedoe voor een paar simpele mp3s

1. Op de meeste sites hebben de mp3 bestanden een andere extensie. Dit wordt gedaan om te voorkomen dat die mp3-file van de server gewist wordt. (mp3s distribueren is illegaal, maar da wist iedereen al )

2. Downloaden doe je het best met een downloadmanager (lees andere topics op dit forum !!). Dan sleep je die bestanden gewoon in je downloadmanager et voila file komt binnen.

3. Stel windows verkenner zo in dat die van alle bestanden ook de extensies toont (zit onder mapopties). Nu zie alle extensies. Hernoem de gedownde files eerst naar mp3 en test ze. Als ze niet marcheren, geen nood, hernoemen naar zip en proberen unzippen. Meestal moet dit lukken. Indien niet, dan heb je gewoon een slecht of verkeerd bestand gedownd …

4. ftp is de manier om aan mp3s te komen zonder al te veel risico zoals met napster. Er zijn een paar goeie mp3-(ftp-)search-engines en daarmee vind je ook de meeste van je gewenste bestanden.

hopelijk jullie geholpen hiermee

greetz

Als je em al hernoemt hebt naar *.zip en mp3, zonder succes, probeer em dan eens te hernoemen naar:

<UL TYPE=SQUARE>[i]

• rar
  • wav
  • wma
    [/i]</UL>

en kijk dan of ie werkt! (misschien nog meer bestandstypen?!)

GL

Bedankt voor de reakties maar niets helpt…
Die filetjes hebben allemaal iets met winace te maken. Als je namelijk kijkt bij eigenschappen en dan versie vermeld hij winace…selfextractor…Maar bij mij lukt het niet.
Weet iemand dan een site waar een aantal c.d.'s van de Chemical Brothers staan ??
Of als iemand weet je hoe je dit aan moet pakken want ik wil gewoon dat het mij lukt die fucking dingen te openen !! grrrrrrr

U-niq

Ik heb geen icq…dus is het ook goed als ik er gewoon eentje naar je mailt ??
Zal je zien dat het iets heel simpels is…

Bedankt…

U-niq

Ga naar deze computer -->
Beeld -->
Mapopties -->
Beeld -->
Uitvinken “Bestandsextensies verbergen voor bekende bestandtypen” -->
OK
Ga naar mp3 -->
Selecteer de mp3 -->
Rechtermuisknop, “Naam wijzigen” -->
Maak er JOUWMP3.mp3 van. (JOUWMP3 = de titel en/of artiest)

Grzz.
Mess

Sorry Mess…heb ik ook al geprobeerd maar dat werkt ook niet. Maar bedankt voor je reaktie…

u-niq

Sure, sure, dat wat hierboven staat wisten we 2 jaar geleden al, maar goed

Ik heb al twee liedjes van die Rumi Eurodance Attack gedowned en als je nou effe doet wat ik je heb gezegd daarboven DOEN ZE HET FATSOENLIJK hoor, dus gewoon doen

Rechtermuis knop en doel opslaan als en dan omzetten naar mp3, meer niet dan doen ze het

ben ik 100 % zeker van en zo niet, zeg me dan maar effe welke mp3 jij hebt gedowned dan doe ik dat ook en zal ik dat varkentje es effe wassen!!

Grtz, knOOrsie

[This message has been edited by knoorsie (edited 28 May 2000).]

Knoorsie…
klopt normaal werkt dat naam wijzigen maar nu echt niet.
De C.D. die ik heb geprobeerd is die van de chemical brothers. Ben zeer benieuwd…

U-niq