Mozilla

vbimport

Omdat ik het 'gezeik’met IE eigenlijk beu ben en ik wel eens wat anders wil proberen, heb ik Mozilla eens gedownload. Ik hoor daar iedereen wel over roepen maar goed ik wil dat eerst zelf meemaken:D . Nou heb ik de laatste versie al geinstalled. Wat browsingsnelheid moet ik zeggen…I’m Impressed !! maar nou komt meteen de vraag. Ik heb de site van mijn vriendin geprobeerd te openen en hij opent hem niet. Jah wel de achtergrond maar niet de pics die derop zouden moeten staan. Ik heb alles al aangezet popups images cookies alles mag hij van me maar nog geen resultaat. Wat doe ik fout of staat er ergens een instelling niet goed? Of ligt het aan de site? FF voor alle duidelijkheid!!! Dit is geen reclame of als zijnde reclame bedoeld. Het is gewoon de eerste site die ik geprobeerd heb uiteraard De site is www.dahli-design.nl. Ik heb nog niet egt verder gekeken welke sites dat nog meer niet werken, maar daar gaat ik eens naar kijken. Alvast bedankt

mzzl Dunedaïn

Gebruikt die site MS specifieke opmaakcodes misschien? (ben niet gaan kijken)

Welke browser gebruik je? Gebruik je Mozilla suite (1.x) of Mozilla Firebird (=<0.7) of FireFox (0.8)?

met Netscape 7.0 (Mozilla-engine) zie ik alleen een cyaan-blauwe achtergrond, verder gebeurt er niets…

Originally posted by Crazy Bob
met Netscape 7.0 (Mozilla-engine) zie ik alleen een cyaan-blauwe achtergrond, verder gebeurt er niets…

Met Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.6) Gecko/20040206 Firefox/0.8 (FireFox 0.8 dus) , zie ik ook alleen maar een blauwe achtergrond.

De website lijkt gemaakt met Adove GoLive , misschien dat niet-IE dingen wat minder overweg kunnen met de initiatie van CSSheets ?

<body bgcolor="#2ef6ff" onload=“CSScriptInit();”> lijkt een beetje fout te gaan.

http://www.dahli-design.nl/profiel.html en dergelijken doen het overigens prima.

De site werkt met Opera 7.23 wel normaal… dan zou ik iig vermoeden dat het niet een IE-only site betreft.

Wellicht heb je een bepaalde plugin nodig voor Mozilla?

Zou je het niet kunnen vinden, dan kun je het beste even op www.mozilla.org de bug melden, dan kunnen de devvers ernaar kijken!

Hai, Dee-ehn

Ik gebruik de laatste versie van Mozilla 1.7

mzzl Dunedaïn