Moslim?

Laat ik eens een open deur wagenwijd intrappen :slight_smile:

Doet me denken aan het oude mopje:

Wat staat er geschreven op de achterkant van een marokaanse rolstoelpatiënt ? IS LAM
MO SLIM
:slight_smile:

Voor de rest maakt het me allemaal geen zak uit.

Het was toch zoiets als: wat staat er op de rolstoel van een imam??

Geestelijk gehandicapt!!

En verder een dikke NEE! En zal het nooit worden ook.

Dat geloof is een gevaar voor de wereld, als het niet juist gebracht wordt. Arme en vaak ook domme aanhangers zijn veel te vatbaar voor radicale ideeën van hun leiders… Kortom, moslims okay… (maar dan in hun eigen land, ver weg van hier):iagree:

Zo gek de geestelijken onze voorouders vroeger kregen (Kruistochten enz.)
Zo gek word dat volk nu gemaakt door die extreme iman’s.
Het gewone volk zal net zo als wij etelijke jaren terug, moeten durven om op hun eigen manier te gaan geloven. En zich niet gek moet laten maken door die achterlijke waaniedeeen.

Bij ons maakt die halve dooie in rome ook niet meer de dienst uit.
Terwijl mijn opa nog doodsbenauwt was voor “meneer Pastoor”

D@RKNeSS

Ik zat eens wat te zappen en toen kwam de huistherapeut van Amerika opeens op mijn tv tevoorschijn.

Iemand ook opgevallen hoeveel gelijkenis een tv-sessie van die Dr. Phil heeft ten opzichte van een preek in de kerk ? Ook daar zit iedereen “ja en amen” te knikken en al hun fouten toe te geven. Aleen al als je die blikken van die mensen in het publiek bekijkt… gewoon gruwelijk angstig hoe ze allemaal luisteren en volgzaam zijn. Ik heb nog nooit een Amerikaan zien opstaan uit het publiek en Phil eens wat tegenargumenten horen bespreken. Alles wat die man vertelt is bij voorbaat al goed.

Is godsdienst misschien toch gewoon maar zwaar verslavende opium voor het volk ?