Morpheus 1.3

vbimport

Ik heb een vraagje, wat mij de laatste tijs is opgevallen is dat ik ineens helemaal niet meer mp3’s op morpheus kan vinden met een bitrate van >128 kbps, hebben meer mensen die ontdekking gedaan of zit ik fout? Ligt het aan de versie, dat ik toch maar weer gewoon morpheus 1.2 moet installeren?

ZKHbaldo

Misschien is het beveiligd net als in kazaa als ik me goed herinner. Dat hadden ze in het register zo beperkt, zou je even moeten zoeken of je dat kan veranderen in een of andere key

Open c:\windows\regedit.exe

blader naar : HKEY_CURRENT_USER\Software\Morpheus

en verander LimitBitrate van 1 naar 0

(wel ffies progie sluiten voordat je veranderingen in je register brengt)

Hey, thx!! Erg bedankt, smerge beveiliging van kazaa… waarom doen ze dat in godsnaam? het wordt binnenkort toch een betaalde service :mad: Nou ja… pech

Greetzzz…
ZKHbaldo

:slight_smile: mocht het zo zijn dat we moeten betalen voor een dergelijk progie, dan stappen we toch net zo makkelijk naar andere “kloontjes” want met Napster kon je alleen mp3 en wma downen, met Kazaa ook andere MM files, dus het word nog smullen, ahum :slight_smile:

Het zal denk ik tegenvallen, net als met napster, toen napster dood ging, waren er veel mensen die tientallen andere progjes gingen proberen, wil zo’n prog goed worden moeten veel mensen het gebruiken, kazaa/morpheus is de laatste tijd gigantisch gegroeid, het is nu vind ik zelf aardig goed, het wordt altijd weer afwachten waar de meeste mensen naar overstappen, en wanneer dat het geval is bij zo’n prog dan ben je al een aardige tijd verder, en dan beginnen ze weer te zeiken en te doen en moet je er misschien weer voor betalen en begint het weer opnieuw…:rolleyes: