MoorHuhn Jagd 3

Woohoo ! 3e deel is er !

Superspel :slight_smile:

http://www.moorhuhn-world.de/start.html

Born to be ABGEKNALLT !!

Jawohl!!!

Ik ga downnnnnennnnn!! :slight_smile:

Ik kan me natuurlijk vergissen maar volgens mij moet je je registreren. Mwah boeie, ik heb dat ding al een maand of 2 hij is behoorlijk cool met allemaal grappige extra’s

Originally posted by siebeduin
Ik kan me natuurlijk vergissen maar volgens mij moet je je registreren. Mwah boeie, ik heb dat ding al een maand of 2 hij is behoorlijk cool met allemaal grappige extra’s

gewoon registreren met een fake naam.

zullen we high scores gaan posten ? :slight_smile:
op de officiele site zijn overigens al high scores van over de 9000 punten … hoe die gasten DAT gelukt is (zonder patchen) is me een raadsel , ik kom tot nu toe niet hoger van zo’n 700

Het lukt mij niet om deze game te downloaden.
Dit is de melding die krijg als ik me probeer te registreren:

Sorry, …
… aber leider ist der Download von Moorhuhn 3 zur Zeit auf Österreich, die Schweiz und die Bundesrepublik Deutschland beschränkt. Bitte informieren Sie sich über das Thema Moorhuhn 3 Download bei landesspezifischen Informationsdiensten. Weitere Infos unter:

Dus daarom deze vraag: waar kan ik hem vandaan krijgen?

Groetjes,

Jopandrik

boh cool, alleen fucked up dat ik `m niet kan downen, krijg dezelfde melding als jopandrik :frowning: maar we blijven proberen :slight_smile:

Damn zeg !

'k heb em eindelijk door…

elke keer als je herlaadt , kost je dat punten …

nu gaat het al ietsje beter :slight_smile:

1176 is tot nu to het maximum wat ik haalde (meer geluk dan vaderlandsliefde overigens)

Amateurs!!! Ik heb dat spel ook al een maandje en heb max 1459 gehaald… Je kunt dat spel alleen spelen/winnen als je zo lam als een konijn bent!

Nou , hier registreer je je op je emai adres , dan krijg je een serienummer en kun je het spel downloaden.

Vertel eens hoe je in vredesnaam 1400 punten haalde Sorcerer , bepaalde volgorde van dingen afschieten ?

ja idd… sommige dingen krijg je meer punten voor dan andere, probeer deze systematisch te raken dus links beginnen en dan naar rechts gaan en alles tussen de meerwaarde objecten neerknallen terwijl je naar het volgende object gaat!

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Nou hier registreer je je op je emai adres , dan krijg je een serienummer en kun je het spel downloaden.

[/B]
…alleen krijg je dan te maken met het probleem dat Jopandrik ( zie hierboven ) vermeldde! Is er een oplossing voor?

okee , moet ik een paar mensen het spel dan even mailen ?

geef maar in pm jullie email adressen.

let wel : zo’n 6 meg groot…

Kom nog eens op IRC :wink:

Originally posted by NightHawk
Kom nog eens op IRC :wink:

en dan ?

Originally posted by Mr. Belvedere

en dan ?

DCC send…
niks mailen, gewoon rechtstreeks doorsturen.

Originally posted by Da_Taxman

DCC send…
niks mailen, gewoon rechtstreeks doorsturen.

Dit is misschien nog makkelijker ? :slight_smile:

Even via de rechtermuistoets downloaden en hernoemen naar zip

Hij is voor de bakker nou! Thnx a lot!

hebbes bedankt