MONITOR TFT 15" Samsung SyncMaster 151s

Heeft iemand ervaring met dat schermpje? Op tweakers heb ik dit ook gevraagd, en daar waren ze wel positief over die scherm.

Het schijnt zelfs goed geschikt te zijn voor games :smiley:

alleen reageren als je ook echt iets zinnigs te vertellen hebt en niet van ik heb gehoord blablabla :stuck_out_tongue:

Geef mij maar voor dat geld een mooie 21" beeldscherm, nog goedkoper ook…

Maar volgens mij is deze reply in jouw ogen niet zinnig voor jouw. Maar moest het toch even kwijt. Want zo denk ik erover.

Cu

Ik heb sinds een week een Hitachi-tft 17 inch.
Draai daarop 1280x1024.
En alles loopt als een tiet.

Is het ook goed scherp ? Lijkt me dat bij een bepaalde lichtinval je toch minder goed alles kunt lezen, of ?

Perfect scherp, echt een top-beeld. Hier staat ie trouwens:

http://www.hitachidisplays.com/products/cml151_170_180.htm

Het is de cml170b (de zwarte kast dus…nog mooier)
En dat alles voor F.1899,=
Nogmaals, ik draai onder 1280x1024, ook de refresh rate kan alles prima aan… ik draai Red Faction, Rune HOV en Max Payne bv onder de hoogst mogelijke resolutie met een perfect beeld en snelheid.
Nee, dit is echt kwijlen.

(en nog goed voor het milieu ook :eek: )

Ik vind die platte krengen wel mooi, maar vind het het geld nie waard! Als ik dan bedenk dat ik voor minder geld een veel grotere normale kan kopen dan weet ik het wel! Nadeel hiervan is dat die meer ruimte in beslag nemen maar dat heb ik er wel voor over! :slight_smile:

Nou…als ik ff wat Race spellen op zo’n TFT zie. Zie ik toch een een soort waas. Is dat bij die Samsung en Hitachi niet dan?:confused:

Bij de samsung weet ik het niet maar bij die Hitachi niet hoor…
Misschien scheelt het wat voor videokaart er in je pc zit ?? :cool:

Vindt zelf dat TFT nog niet helemaal volwassen is, voor first person shooters zijn ze gewoon nog steeds te langzaam en ook die lage resoluties vindt ik kut!

Geef mij maar gewoon een 22" Iiyama CRT op minimaal 1600x1200

Originally posted by Sorcerer
[B]Vindt zelf dat TFT nog niet helemaal volwassen is, voor first person shooters zijn ze gewoon nog steeds te langzaam en ook die lage resoluties vindt ik kut!

Geef mij maar gewoon een 22" Iiyama CRT op minimaal 1600x1200 [/B]

Heb je het bovenstaande wel gelezen ??? :confused:
Gewoon een goede videokaart erachter en het draait echt top.

GeForce 3 Ti500 zou denken dat dat snel genoeg is! :cool: