Molecuul

vbimport

Als je morgen in plaats van wakker werd , veranderde in een molecuul. Welk molecuul zou dat dan moeten zijn ?

AHUM???
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

He,

Diamant, dan zou ik worden bewonderd door elke vrouw!:bigsmile:

Grtz

Zyklon B :bigsmile:

Ik geloof net dat diamant een molecuul is…

Neej ik denk dat ik wel een goud molecuul zou willen zijn… vrouwen houden van goud :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
Ik geloof net dat diamant een molecuul is…

Jawel hoor, bestaande uit atomen C, gerangschikt in een speciale vorm. :slight_smile:

En als het dan toch om de vrouwen te doen is, dan zou ik het liefst papiermoleculen zijn, bedrukt door de Europese Centrale Bank. Vrouwen houden van geld :bigsmile:

Originally posted by dansmug

Jawel hoor, bestaande uit atomen C, gerangschikt in een speciale vorm. :slight_smile:

Hmm het is te merken dat DN:
-moe is
-vanacht tot 3 uur gewerkt heeft aan een stelletje word documenten
-sinds 1995 geen scheikunde meer heeft gehad

:slight_smile:

dansmug: papier is iig geen molecuul :slight_smile: Je mag wel celulose spelen als je wil, dan kan je samen met je vriendjes papier maken! woei!

Nou, ik zou het liefst ethanol zijn morgenvroeg.

doe mij maar molecuul die snel dood gaat, kun je weer reincarneren tot Mensch :slight_smile:

of een atoombom-molecuul. Want dan weet je zeker dat je het einde meemaakt.

Of condoom-molecuul. Want dan kun je “het” ook van de binnenkant aanschouwen.

plastic-bekertje molecuul kan ook mooi zijn. Wordt je eerst gemaakt, en zie je het ene (plus de mooie lippen van de vrouwen :wink: )
wordt je wel weggegooid, maar dan wordt je gerecycled tot nieuw bekertje, en kun je weer de lippen van een andere vrouw aanschouwen, plus iets van de wereld zien.

Vliegtuig-molecuul lijkt me ook wel mooi, zie je tenminste wat van de wereld.

zie maar wat je wordt, alsj e maar geen patat-bakje-molecuul wordt, want dan reuk je de heletijd die lekkere geur, maar mag je er niets van eten… :bigsmile:

dat niemand voor dna kiest :slight_smile:

Ik word Na+ (Natrium) molecuul. Volgens mijn scheikunde boek reageer ik overal mee en geef ik geen neerslag. :cool:

GHB
of
LSD

Originally posted by Crazy Bob
GHB
of
LSD

kijk… now you’re talking :slight_smile:

Een molecuul is het kleinste deel van een stof dat alle stofeigenschappen in zich heeft (weet dit trouwens niet meer helemaal zeker, het is zeker 10 jaar geleden dat ik dit gehad heb)
Atomen uitgezonderd, daar is de naam atoom voor bedacht
Maar om terug te keren tot de molecuul vraag:
H2O, dan ben ik met lekker veel

Originally posted by Crowley
Een molecuul is het kleinste deel van een stof dat alle stofeigenschappen in zich heeft (weet dit trouwens niet meer helemaal zeker, het is zeker 10 jaar geleden dat ik dit gehad heb)
Atomen uitgezonderd, daar is de naam atoom voor bedacht
Maar om terug te keren tot de molecuul vraag:
H2O, dan ben ik met lekker veel

C6H12O6 niet dan ? :slight_smile:

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]

C6H12O6 niet dan ? :slight_smile: [/B]

ooh je bedoelt glucose :bigsmile: :bigsmile: :bigsmile:

en als antwoord op de vraag wat ik graag zou willen worden?
ik zou het mijn god niet weten :cool: :cool:

C9H15O3N + CH3OH +HCl -> methylester

methylester + C6H5COCl -> C17H21O4N (aka Cocaïne :p)

Heel wat met me gebeurd vanacht om zo wakker te worden :slight_smile:

Wannes, het klinkt natuurlijk aantrekkelijk om cocaine te zijn, maar denk eens aan de manier waarop het nederland binnenkomt… nee dank je!

laat mij maar O3 (ozon) worden, lekker boven de aarde zweven en de godsganse dag helemaal niks doen en niet gestoord worden… heaven!

Originally posted by koning
[B]Wannes, het klinkt natuurlijk aantrekkelijk om cocaine te zijn, maar denk eens aan de manier waarop het nederland binnenkomt… nee dank je!

laat mij maar O3 (ozon) worden, lekker boven de aarde zweven en de godsganse dag helemaal niks doen en niet gestoord worden… heaven! [/B]

en opeens kwam er een drijfgas je kant op …

dag ozon …

H2O, toch erg belangrijk voor de mens. :slight_smile:
En je wordt dan opgenomen in de kringloop van de natuur, zo kom je nog eens ergens. :wink: