MOHAA demo

vbimport

Ik zag op één van de CD's van C&C: Renegade een demo staan van MOHAA, en aangezien ik al goede verhalen had gehoord over het spel heb ik het maar eens geïnstalleerd. Hij schakelt echter niet over naar full screen weergave, maar ik krijg een venster(tje) linksboven op m'n desktop (grootte ongeveer 640*480 gok ik) waarin het spel gaat draaien. Mijn systeem (athlon-1000, 256 Mb RAM, nVidia TNT 2 64 Mb) voldoet ruim aan de minimum specs dus daar zou het niet aan moeten liggen (alles loopt ook soepel verder). Ik kan ook nergens instellingen vinden met betrekking tot screen size.
Is dit alleen in de demo zo, of draait de complete versie ook in een venstertje op de desktop?

Dit kan natuurlijk aan het spel liggen, maar uit ervaring weet ik dat dit soort kuren vaak veroorzaakt worden door een niet goed functionerende DirectX of Detonator drivers…

Symptomen: je speelt in een klein venster in de linkerbovenhoek van je beeld of zodra je naar DirectX mode schakelt springt het spel terug naar de desktop en zie je een zwart vlak staan…

Ff updaten en proberen dus.

inderdaad,

Ik heb ook wel eens gehad dat zon klein schermpje in de linkerbovenhoek.

Gewoon ff naar http://www.microsoft.com gesurft en de nieuwste DirectX geleeched.
Was dezelfde als op de cd geloof ik. maar toch beter :slight_smile:

thnx, hij doet nu normaal…