Moet iedereen toch even weten

vbimport

Ik ondekte laats, miss klinkt het al bekend in de oren bij sommige, maar ik wilde films afspelen op men nieuwe playstation, maar dat ging niet (dit waren DVD+r cd’s gekopierde) maar toen deed ik er een dvd-r in en die deed het wel. En ik kan dus thuis gekopierede -dvd’s afspelen op mijn playstation zonder dat ie opgebouwd is.

Dus ik dacht zullen veel mensen wel willen weten.

greets

en een booktype DVD+R? werken die wel?

dat weet ik niet , maar 100% zeker wel een dvd-r want die doen het gewoon op mijn playstation en hij is niet omgebouwd.

De ps2 hoeft aleen omgebouwt te zijn om games op te starten, Films op DVD starten gewoon op das heel normaal.

Neee het gaat over gekopierde dvd’s, ik weet zeker dat die het niet doen bij jou. Bij mij doen ze het niet en bij een vriend van mij niet . Alleeen dvd-

Mijn niet omgebouwde Xbox kon ook gewoon DVD film kopietjes afspelen, DVD-R en DVD+R. Is toch niet zo raar? De meeste standalone DVD spelers spelen ze ook gewoon af.

Bij de XBOX ligt dat echter aan de drive die je hebt. Indien je een Samsung of een Philips drive hebt is de kans dat het niet lukt vrij klein, met de Thomson kun je +R echter zo goed als vergeten.

Ik spreek haast uit ervaring (met alle 3 de drives).