Moeilijk he... fietsen

vbimport

Bram de Groot is gisterochtend nadat hij uit het ziekenhuis in Perpignan werd ontslagen meteen naar huis gevlogen met een privé-vliegtuig van de Rabobank. Aan zijn zware valpartij van afgelopen vrijdag in de rit naar Ax-les-Thermes hield hij een hersenschudding, kneuzingen aan zijn jukbeen en een behoorlijk snijwond in zijn gezicht over.

Argh, dat ziet er pijnlijk uit :frowning:

Is dat een wielrenner dan ofzo?!

Originally posted by Wookie
Is dat een wielrenner dan ofzo?!

ja hij deed mee met de tour de france, maar als je dan valt schiet het ook niet op.

Zeker als je met 90 km ph tegen de vangrail aan knalt

Dat ziet er helemaal niet gezond uit voor de goede man…

tja kben zelf ook wel flink wat keertjes behoorlijk met de fiets op de bek gegaan maar dit heb ik nog niet meegemaakt…

Wees blij…

een ding is duidelijk
ik word geen wielrenner :stuck_out_tongue:

is wel jammer voor hem… al had ik liever Jan Ullricht op zijn bek zien gaan daar, is toch maar een Duitser :smiley:

[B]is wel jammer voor hem… al had ik liever Jan Ullricht op zijn bek zien gaan daar, is toch maar een Duitser

Ullrich is dan ook wel degelijk op zijn bek gegaan. Valpartij niet gezien? Om je stiepelgek te lachen. Tijdens een afdaling tussen de vangrails een grasravijn binnen. :slight_smile:

tja dat risico loop je als wielrenner nou eenmaal…
ziet er trouwens behoorlijk ongezond uit…

Waar ligt zijn linkeroog ? Ligt ie misschien nog op de weg ?

Bij zijn mondhoek, vlak bij zijn oor :slight_smile:

Originally posted by TDI
[B]Bram de Groot is gisterochtend nadat hij uit het ziekenhuis in Perpignan werd ontslagen meteen naar huis gevlogen met een privé-vliegtuig van de Rabobank.

[/B]

dat is ook balen, eerst fietst ie de vangrail in en daarna word ie ook nog ontslagen :slight_smile:

Originally posted by xian
[B]

dat is ook balen, eerst fietst ie de vangrail in en daarna word ie ook nog ontslagen :slight_smile:
[/B]

lol
maar ja die vangrail had dan ook machtige vrienden

is een foto die geschikt is voor rotten en da wil wa zegge

goed hoor zo’n topic, maar ik vindt het subject een beetje flauw!

Zout nodig :stuck_out_tongue:

hmmm niet gezond :frowning:

en smorgens vroeg alweer gewonde mensen zien =)