Moederdag!

vbimport

A.S. zondag is het moederdag voor diegene die het nog niet wisten!!!

Shit ik moet nog wat gaan kopen. Wat zullen we dit jaar eens voor moederdag kopen. Ach misschien fik ik wel een leuk muziek CDtje dat lijk me een goed plan. Of een bosbloemen!! Nou ik kijken wel.

En wat gaan alle CD-Freakers voor moederdag aan hun ma geven??? Of heb je daar nog niet eens aangedacht!!! Of bij stil gestaan!!!

Me moeder had zelf al wat gekocht, dus zei ik gewoon tegen d’r dat ik dat wel betaalde!! :wink:

m`n moeder wil het liefst een bos bloemen
dus dat is makkelijk…
en cdtjes daar ben ik mee opgehouden met kado te doen aangezien ze zo door het jaar al genoeg cds van
me krijgt dat een cd niet meer echt als een kado overkomt…

Het gaat zo te horen weer om het geld, wat is er gebeurd met de gedachte achter moederdag?

Mijn moeder heeft veel liever dat ik een karweitje opknap in huis dan dat ik iets koop voor haar. Of samen met mijn zus en moeder ergens naartoe, voor de gezelligheid.

Op moederdag bedank je je moeder voor het moeder zijn. Waarom moet dat altijd in materiële zin. Vroeger was een rijmpje of een zelfgemaakt knutselwerkje (of ben ik dan echt zo oud?) het ideale moederdag cadeau. Het ging om de moeite die je zelf gedaan had, niet om het prijskaartje van hetgeen je gekocht had.

Besteed wat aandacht aan je moeder, doe iets leuks voor haar of met haar. Een cadeau geven is simpel en eenvoudig (the easy way out), maar echt iets doen voor je moeder, daarmee laat je pas zien dat je dankbaar bent!

Zow, de moraalridder heeft weer gesproken :wink:

Ik doe me ma een plezier door de hele dag op te rotten! :wink:
Geintje hoor! Maar me ouders vinden moeder/vaderdag onzin! Ik nie dus koop ik wat voor ze!
Ga uiteraard zondag wel naar ut strand; superlekker weer man!!! :stuck_out_tongue:

quote Tax
“Mijn moeder heeft veel liever dat ik een karweitje opknap in huis dan dat ik iets koop voor haar”
Dat doe je toch al zo vaak, dat het niet meer als kadootje te verkopen is?

Praat me niet van moederdag, ik werk bij een bloemenhandelaar en heb gisteravond tot 11 uur doorgewerkt en maar boeketten maken, ik heb mijn handen nog smerig maar dat is weer wat anders.

De hele gedachte die eerst achter moederdag zat is helemaal weg. De commercie heeft het gewoon verpest, het draait nu alleen nog maar om geld :mad:

Originally posted by Misha
quote Tax
“Mijn moeder heeft veel liever dat ik een karweitje opknap in huis dan dat ik iets koop voor haar”
Dat doe je toch al zo vaak, dat het niet meer als kadootje te verkopen is?

Vond het te ver gaan om in mijn vorige, toch al uitgebreide, post (hoewel, vergeleken met andere was dit nog een korte :wink: ) te preken over het feit dat het niet 1 dag in het jaar moet zijn dat je je moeder eert, maar je dit gewoon het hele jaar door moet doen. Elke dag is overdreven, maar om het op te sparen tot een dag vind ik beetje hypocriet.

Originally posted by Da_Taxman

te preken over het feit dat het niet 1 dag in het jaar moet zijn dat je je moeder eert, maar je dit gewoon het hele jaar door moet doen.

Daar ben ik het helemaal mee eens (al vergeet ik het wel eens :eek: )

gewoon ff naar http://hot-orange.com gaan en zo’n bossie bloeme bestellen…kost je 40 pieken maar dan heb je ook wel wat…is mooie bos, kan het weten want had het moederdag kadootje al vorige week zaterdag bezorgd gekregen…sloeg nergens op hun fout…dus as zaterdag weer een nieuwe :smiley: :slight_smile:

Damn, Helemaal niet meer aan gedacht :frowning:
Wat moet ik dit jaar nu weer geven??? Weet iemand ook een site waar je producten kan bestellen en dat ze die op zondag komen bezorgen???

Ik heb namelijk niet echt de tijd om uitgebreid in de winkel te snuffelen, aangezien ik toch nix weet…

Zouden er ook bloemen bezorgd worden op zondag?? :slight_smile:

Originally posted by Da_Taxman
[B]
Vond het te ver gaan om in mijn vorige, toch al uitgebreide, post (hoewel, vergeleken met andere was dit nog een korte :wink: ) te preken over het feit dat het niet 1 dag in het jaar moet zijn dat je je moeder eert, maar je dit gewoon het hele jaar door moet doen. Elke dag is overdreven, maar om het op te sparen tot een dag vind ik beetje hypocriet.

[/B]

Ja maar moederdag moet je wat xtra doen zodat ze zich speciaal voelt als moeder zijnde denk ik…

Originally posted by phrozeman
[B]Damn, Helemaal niet meer aan gedacht :frowning:
Wat moet ik dit jaar nu weer geven??? Weet iemand ook een site waar je producten kan bestellen en dat ze die op zondag komen bezorgen???

Ik heb namelijk niet echt de tijd om uitgebreid in de winkel te snuffelen, aangezien ik toch nix weet…

Zouden er ook bloemen bezorgd worden op zondag?? :slight_smile: [/B]

check de post boven je phroze…:wink:

ik hrb met mijn broer en zus een black & decker kruimeldief gekocht gisteren en mijn vader een cd van bzn

Originally posted by flits
ik hrb met mijn broer en zus een black & decker kruimeldief gekocht gisteren en mijn vader een cd van bzn

cd van BZN…je moeder boft maar :wink:

het is ook maar waar je van hou natuurlijk iedereen zijn eigen smaak

Originally posted by flits
het is ook maar waar je van hou natuurlijk iedereen zijn eigen smaak

tuurlijk…maar kom op…BZN…lol :wink:

hoor ik toch liever dan somige dance & trance vind ik weer klereherie

Originally posted by -=HeadLesS=-
[B]

tuurlijk…maar kom op…BZN…lol :wink: [/B]

En wat heeft meneer tegen BZN?

mama ik sta naast jouw
omdat ik zoveel van je hou(w)

das nog es een rijmpje. Helaas is mn moeke al veeel ste vroeg op. (7 uur) om de hond uit te laten.
Dan kan ik kiezen. of zaterdag nacht wakker blijven
of ook vroeg op. Ik zie wel wat ik doe.