Moederbord

vbimport

ik wil een amd athlon steken 1000/266
welk is het stabielste mb dat jullie aanraden

ik dacht aan een msi turbo

Met MSI zit je altijd goed.
Ik heb er hier 4 lopen, op mijn werk een 30 tal, geen enkel probleem

Ik ben niet erg te spreken over MSI K7T Pro 2a op dit moment. Ik heb namelijk alle OS geprobeerd op dit mainboard maar met W2k wil het niet lukken…Mijn muis wordt niet herkend (code 10). Alle andere OS werken gewoon perfect en zeer stabiel. Maar ik WIL w2k server erop zetten en zonder muis heb je er niks aan. Ik ben naar de winkel geweest, en die pipo’s van Mycom gaven me een diskette mee om te flashen naar v 1.9 maar het heeft geen effect.
Ik ben echt ten einde raad, en vind het zeer merkwaardig dat dit probleem nog niet is ontdekt. Nu vragen jullie je zeker af: wat voor een systeem?

• AMD 800 Athlon
  • MSI K7T Pro 2-a
  • 128 MB
  • Soundblaster Live
  • Logitech Wheelmouse
  • Creative DVD 5x
  • Asus v7100 Gforce TV OUT
  • Netwerkkaart 100 MB

Echt, alle andere OS (win 98(SE), win ME) lukken, behalve w2k!!!

En voor je een advies geeft: IK heb alle nieuwste drivers en software geinstalleerd zoals de VIA drivers (v4.29) software voor de muis (versie 9), m.a.w. ALLES wat maar nieuw is.

MSI K7T pro2a loopt prima met Win2K. Zet maar eens bios versie 2.2 of hoger (heb zelf 2.4) erin… tadaa!!

Ohja… www.msi-computer.com

Dee-ehn,
kan je mij die files sturen (incl. command.com) zodat ik het kan proberen? ik kan namelijk via win2k server geen bootdisk maken…

Originally posted by rebels61
[B]ik wil een amd athlon steken 1000/266
welk is het stabielste mb dat jullie aanraden

ik dacht aan een msi turbo
[/B]

Toen ik laatst die MSI K7T Turbo-R wilde purchasen hoorde ik de dag voor de beurs dat er wat met hun biossen aan de hand was! Probs dus! :frowning:

Ben toen maar voor een Asus A7V133a mobo gegaan!! Draait als een speer! :wink:

Kan er iemand mij een bootdisk mailen om mijn bios te flashen??? ik heb nu v 1.9

ik gisteren juist gelezen dat het ddr ram
in prijs wordt verlaagd ze spreken van 50%

nu weet ik het helemaal niet meer

ofwel een asus ofwel eentje met ddr ram