Moe

vbimport

Hier mijn verhaal…

Ik ben moe, erg moe. Ik heb tijden alle boards waar ik zat afgestruind voor de nieuwste films, de nieuwste spellen, en de meeste mp3 albums. Nu, na een tijdje uit de scene geweest te zijn, scan ik wel wat enzo, maar downloaden? Ho maar. Ik wil het op zich wel, maar ik kan me er niet toe zetten op de een of andere manier… Hebben meer mensen last van dergelijke gevoelens? :stuck_out_tongue:

Nee hoor, net nog 2 DiVX’jes gedownload (exesive wounds en DrDolittle 2) zonder enige vorm van moeheid te voelen.

Hehe, ik word moe van jou :stuck_out_tongue:

Neej hoor jojk, maar k wordt daar niet moe van. moet alleen alles ff op cdr gooien; dat is minder, en final fantasy en shrek doen t niet; corrupt files; genaaid gewoon dus :frowning:

Heb al maanden niets meer gedownload…
Je download zoveel…dat gebruik je toch niet allemaal of met films die kijk je toch niet allemaal. De kick van het hebben om het hebben is er op den duur gewoon van af.

En het gevoel van die moeheid is wel bekend, dat had ik hier op een gegeven moment ook…nog steeds eigenlijk, maar zo af en toe tussendoor blijft het wel aardig…je kunt CD Freaks gewoon nooit helemaal achter je laten :wink:

Originally posted by jpschadde
[B]Hehe, ik word moe van jou :stuck_out_tongue:

Neej hoor jojk, maar k wordt daar niet moe van. moet alleen alles ff op cdr gooien; dat is minder, en final fantasy en shrek doen t niet; corrupt files; genaaid gewoon dus :frowning: [/B]

Bij mij doen ff en shrek het wel!

Originally posted by Da_Taxman
[B]Heb al maanden niets meer gedownload…
Je download zoveel…dat gebruik je toch niet allemaal of met films die kijk je toch niet allemaal. De kick van het hebben om het hebben is er op den duur gewoon van af.

En het gevoel van die moeheid is wel bekend, dat had ik hier op een gegeven moment ook…nog steeds eigenlijk, maar zo af en toe tussendoor blijft het wel aardig…je kunt CD Freaks gewoon nooit helemaal achter je laten :wink: [/B]

ik zeg het niet graag maar da_taxman heeft gelijk

Originally posted by Da_Taxman

Min of meer heb je gelijk Tax. Eerder downloadde ik ook alles wat ik tegenkwam, gewoon om te hebben. Na een tijdje gaat dat vervelen en ben ik overgestapt op hetgene wat ik echt leuk vind (films die me erg goed lijken of waarvan ik weet dat het goed is, nuttige software, 1 op de 5000 games :wink: en natuurlijk muziek…).

Anyway… als ik geen zin om te downen heb dan down ik niet, zo simpel is dat :slight_smile:

Originally posted by jojk
Hebben meer mensen last van dergelijke gevoelens? :stuck_out_tongue:

nee

Geniet, maar download met mate! :wink:

ik zou bij god niet weten hoe dat voelt, de laatste games en movies downloaden:(:(:frowning:

Originally posted by R0bby
ik zou bij god niet weten hoe dat voelt, de laatste games en movies downloaden:(:(:frowning:

Moest je er mij weer bij halen? :stuck_out_tongue:

Sorry, het is laat en beetje flauw… Ben echt moe nu… :wink:

lol @ Tax :slight_smile:

Maar ik downloade vroeger ook veel met de gedachte van: Goh is misschien wel een keer handig. Maarjah nu is me HD vol, nu is het maar 1 divx op me pc. Bekijken en er af gooien. Vroeger had ik dik veel mp3’s etc etc op me pc staan :slight_smile: (Btw mp3’s nu nog )

Originally posted by Murphy23x
Geniet, maar download met mate! :wink:

LOL

lijkt me goeie slogan voor Telenet met z’n klote limieten :stuck_out_tongue:

Ik ben dit weekend naar een heuse copy party gegaan.
Voordat ik ging had ik nog 30 Gigabyte vrij , toen ik terugkwam nog maar 500 meg en was ik zo’n 20 films en 20 spellen rijker.
De rest van het weekend ben ik bezig geweest deze allemaal op cd te fikken. Ik had vrijdag 60 cd’s ingekocht en die zijn nu bijna allemaal OP.

Ik ben een beetje moe … van het fikken :slight_smile:

Nu nog tijd vinden om al die films te bekijken en om al die spellen te spelen :slight_smile:

Originally posted by Mr. Belvedere

Nu nog tijd vinden om al die films te bekijken en om al die spellen te spelen :slight_smile:

Dat klinkt bekend in mijn oortjes (en vele freakers zijn met mij :)) D

Dat klinkt mij iig wel bekend in de oren.

Ik heb bijna altijd ruimte gebrek. Laatst dus maar 60 Gieg erbij gekocht (dacht ik tenminste, zie hier).

Ik heb nu aan filmmateriaal ruim 40Gb op schijf… (en veeeeeeel op CD-R’s).

Alleen weinig tijd hè…

Qua progs & games down ik alles met een goede reputatie “voor mocht ik het een keer nodig hebben”. Dat heeft tot een aardige bak CD-R’s geleid :))

Heerlijk dat ADSL! Born 2 Surf! :stuck_out_tongue:

Games: 128 CD’s - 12 DVD’s - 6 GB op schijf
Appz: 23 CD’s - 12 DVD’s - 12 GB op schijf
MP3: 4 DVD’z - 17 GB op schijf
DIVX: 613 CD’s - 2 DVD’z - 156 GB op schijf

En met dit alles totaal geen last van moeheid of wat dan ook! :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn
Dat klinkt bekend in mijn oortjes (en vele freakers zijn met mij :)) D

Ja, waar hoor ik dat vaker!
Ik mag wel 3 jaar vakantie nemen wil ik alles uitspelen, kijken en/of luisteren! :slight_smile: