Mobiel stuk, sim-kaart heel: HELLUP

vbimport

M’n mobiel is naar de kl@#!$te. Heb ‘m laten vallen en is niks meer van over. M’n sim-kaart is nog wel heel (denk ik). Maar ik ben bang dat ik al m’n telefoonnummers kwijt ben.
Waar worden de telefoonnummers opgeslagen:
1 op je sim-kaart
2 in het geheugen van je mobiel.

afhankelijk van de instellingen op je telefoon…
In veel toestellen worden de nummers opgeslagen op je SIM kaart, maar zelf geef ik er altijd de voorkeur aan om de nummers in het telefoongeheugen op te slaan (meer mogelijkheden)

Dan is er misschien nog hoop. Thank god!

Ik kom er nu pas achter dat ik totaal geen backup heb van m’n telefoonnummers. En dat terwijl ik regelmatig wel backups maak van m’n PC rotzooi.

Wat voor telefoon was het?

Als’t er meer dan 100 waren, dan staan ze (deels) in het telefoongeheugen. Zo is’t alleszins bij mij; m’n Nokia zette ze standaard op de sim en toen die vol stond (100), vroeg ie om ze in het telefoongeheugen te zetten. Kheb dan maar ineens alles van de sim in’t telefoongeheugen gecopieerd en nu gebruik ik alleen dat nog. (hoewel de eerste 100 nummers dus nog steeds op de sim staan)

Originally posted by Dee-ehn
Wat voor telefoon was het?

Het was een Siemens S35i.

Hij ligt helemaal in puin. :a :a

Ga nu maar een Ericsson T68i kopen.

Originally posted by Namoh
M’n mobiel is naar de kl@#!$te. Heb ‘m laten vallen en is niks meer van over. M’n sim-kaart is nog wel heel (denk ik). Maar ik ben bang dat ik al m’n telefoonnummers kwijt ben.
Waar worden de telefoonnummers opgeslagen:
1 op je sim-kaart
2 in het geheugen van je mobiel.

mmm ik hoop dan dat je een keer per ongeluk op “tel nrs kopieren naar kaart heb gedrukt”…

Namoh

welke provieder heb je dan

Ik heb KPN (beste bereik destijds).

Ga nu voor t-Mobile en een gratis Ericsson T68i (denk ik).