Mobiel nummer?

vbimport

Ik wordt regelmatig (1x per 2 á 3 weken) gebeld door allerlei vreemde bedrijven. Ze zijn blijkbaar allemaal op zoek naar 1 bepaald bedrijf. Het 06-nummer dat ze dan bellen is wel degelijk het mijne. Ik vermoed dat er een foutje in de telefoongids staat. Waar kan ik dit ergens melden, want ik erger mij er steeds meer aan dat ik gebeld wordt omdat mijn nummer ergens aan bedrijfje gekoppeld is waar ik zelfs het bestaan nog niet van wist …

greetz

Vraag ze eens hoe ze aan jouw nummer komen en als ze dan bijvoorbeeld zeggen dat ze het uit de goude gide hebben dan moet je even naar de VNU bellen en dan afdeling Goude Gids of hoe ze dat dan ook geregeld hebben. Dat staat vast wel in de goude gids.

Stel dat ze het uit de telefoongids hebben dan moet je even een briefje schrijven daarheen en de situatie uitleggen en dan vragen of ze het in een volgende uitgave van de telefoongids kunnen wijzigen…

Kun je anders je telefoon niet blokkeren voor sommige nummers?

Hoop ik niet dat ze jouw nummer gebruikt hebben om op te geven voor een nep-bedrijf.

Ken iemand waarvan paspoort gestolen was welke daarna gebruikt is om een nepbedrijfje op te richten waar problemen mee zijn ontstaan…deze persoon was eigenaar van een bedrijfje zonder dat hij dat wist en gelijk aansprakelijk voor allerlei schulden…

Het is uiteindelijk goed afgelopen na aangifte, maar het zet je wel aan het denken…

Sja je moet er maar opkomen heh…iemand anders zen paspoort gebruiken om een mallafide bizznizz te starten…hmmm iemand nog van die paspoortdingetjes over? :slight_smile:

Na vraag doen bij je provider over hoe dit mogelijk!! Misschien zoeken ze het ook wel voor je uit!! Hoe het precies zit. Want zeg nou zelf het is toch niet echt handig dat je van die nuttelose telefoontje krijg.

Nou veel succes ermee

Ik ga mee met Pyromaniac zijn ideetje gewooon vragen hoe ze aant nummer komen van wie en dan daar ff laten veranderen

Weet je wel zeker dat het niet gewoon een gemene streek is van je vrienden? Mij hebben ze ook wel eens iets dergelijks geflikt…