Mobiel nummer traceren

vbimport

ik weet dat er dingen bestaan als ‘de omgekeerde telefoongids’ voor vaste nummers…ideaal dus om uit te zoeken wie jou nou belt…

ik moet echter de persoon achter een MOBIEL nummer traceren…

het is echt van levensbelang dat ik deze man weet te vinden en ik weet dat het mogelijk is…

1 van jullie weet best een manier om dit te doen…(het nummer begint overigens met 06-11******)

I would be forever grateful

ONE

Het is in ieder geval bij Libertel
maar of die iets los laten weet ik niet, maar veel suc6

:cool:ReBoQ

het is mogelijk als die geregistreed staat. Met zon prepay toestelletje hoeft dat niet. Dus dan is er weining kans dat je hem vindt als particulier teminste.

Neem aan dat je deze persoon niet gewoon kan opbellen om te vragen waar hij/zei woont.

En als het om z’on prepay telefoontje gaat heb je helemaal geen kans, dus je zult een list moeten bedenken.

Misschien een misleidend sms-je zodat hij iets over zichzelf blootgeeft.

Ik lul maar wat.

mzzl

nope, ik kan die persoon niet ‘gewoon’ opbellen nee (en dat ligt niet alleen aan het feit dat hij waarschijnlijk niet al te best nederlands praat :wink: )

een list is inderdaad wel een goede…al moet ik het niet zelf doen, omdat ik de lijn dan wel eens ‘dood’ zou kunnen maken…

thanks so far

ONE

stap gewoon naar zijn gsm provider, en zeg dat ie je bedreigt of zo, en echt vreest voor je leven :wink:

Originally posted by Mattel007
stap gewoon naar zijn gsm provider, en zeg dat ie je bedreigt of zo, en echt vreest voor je leven :wink:

de enige die zich echt zorgen moet maken voor zijn leven is die persoon ‘06-11’ (toch jammer dat het oude 06-11 hem niet meer kan helpen…:wink: )

Originally posted by [-=¤Ðã®kçhi£Ð¤=-]
[B]

de enige die zich echt zorgen moet maken voor zijn leven is die persoon ‘06-11’ (toch jammer dat het oude 06-11 hem niet meer kan helpen…:wink: ) [/B]

is het zo erg? dan moet ie wel iets serieus mispeuterd hebben

oh, het is nog VEEL erger…

het heeft met iemand te maken uit mijn omgeving en het alom bekende gezegde ‘when a lady says no, she means no’

zie dit in combinatie met mr. 06-11 en neem in ogenschouw dat hij dit gezegde niet bepaald lijkt te kennen…

(vermenigvuldig alles keer 10 en je komt een beetje in de buurt van hoe erg het is…)

now do you understand my anger? :frowning:

ONE

Ik raad je aan om bij het dichtsbijzinde MI6,Mossad of CIA kantoor te gaan kijken.Ze zullen je vast en zeker helpen.

Ave!

Aan het nummer kun je allang niet meer de provider afleiden…

Zelf heb ik al jaren een 06-55 nummer, origineel Lilbertel, maar heb intussen al Telfort gehad, nu Dutchtone maar dat loopt binnenkort ook ten einde…

Als je toch al weet wie het is, stuur er dan Dical Incassobureau op af :smiley:

Als je met ICQ een sms stuurt naar een 0611xxxx nr dan zie je dat het een Libertel abo is! :wink:

sorry maar je ka er zeker van zijn dat je deze persoon niet kan traceren. Tenzij je de iemand kent die bij die porvider werkt (aangenomen dat hij geen prepay heeft) en dat die persoon bij de provider bereidt is om grote risico’s te nemen.

Binnenkort komt er in Belgie een telefoonboek met gsm nummers uit maar daar staan alleen mensen in die daar toelaten voor gegeven hebben. Misschien gaat dit nog wel gebeuren in Nederland ook.

In ieder geval veel succes maar reken er niet te hard op

ps: even the biggest man goes down when you brake his knee

Je kan in NL ook je 06 in het telefoonboek laten zetten! Nie dat het echt veel gebeurt, je wilt immers nie dat mensen gewoon je 06 kunnen opzoeken en dan je op je 06 gaan opbellen! Zal me wat gaan worden als allerlei vreemden me 06 opzochten en gingen fonen! :wink:

Het traceren van een nummer is niet mogelijk voor particulieren, zelfs niet als dit ‘nummer’ een dreiging voor je leven betekend. De enige die toegang hebben tot dit systeem is Justitie. Ook deze kunnen niet zomaar traceren. Hiervoor moet zelfs Justitie lange wegen bewandelen…

Maybe niet echt hulpzaam, maar op Belles kun je ook mobiele nummers opzoeken. Het kan maar nuttig zijn… :wink:

of probeer het eens op http://www.waarwasu.nl

Originally posted by delirium
of probeer het eens op http://www.waarwasu.nl

give this man a balloon…

het was een vrij serieuze vraag, maar je ontkomt blijkbaar niet aan de aspirant stand-up comedians :slight_smile:

thanks voor de andere replies

(and don’t give up your day job)

ONE

Ik heb nog wel een SMSbomber
Mail me ff op: kaartman2k@yahoo.com voor je ICQ ofzo dan stuur ik hem ff

Originally posted by cartman_cdz
Ik heb nog wel een SMSbomber
Mail me ff op: kaartman2k@yahoo.com voor je ICQ ofzo dan stuur ik hem ff

Werkt ie nog dan?! Meeste van die SMSbombardeervliegmachines zijn allang uit de lucht gehaald! :stuck_out_tongue: