M'n monster heeft Dorst!

vbimport

Hee,

Ik heb nou black & white (wie niet zou ik bijna zeggen), maar m’n teiger heeft steeds dorst, wat ik ook bij het water doe, 't stomme dier drinkt niet. Hij heeft 1x wat gedronken maar nu niet meer?

heb ik ook aan de hand, gehad, dit kun je oplossen door hem het miracle shower aan te leren, dan maakt hij zijn eigen nat, of die gewoon bij het water laten rond hangen, dan drinkt ie wel, als je er niet opstaat te kijken

Hij heeft al wel geleerd om de shop te gebruiken (dus dingen te geven)

Is iedereen hier black or white?
(ik probeer white te zijn)

je mot hem ook proberen, de miracles leren te gebruiken, die komen van pas in de latere levels :wink:

ik moet zeggen bij mij gaat het moeizaam :slight_smile:

in het begin bij mij ook :slight_smile:

maar je moet zoveel mogelijk huizen zetten, en dan de mensen laten (ge wee wel wa doen) dan wordt u dorp sneller bevolkt, dan zet ge ne kindertuin voor u klein kinnekes in’t oog te houden.

Dan gaat da pas goed vooruit :slight_smile:

speel je de rip of iso? of allebei? Mis je bij die rip heel erg de filmpjes of maakt dat niet zo uit?
als ik het heb probeer ik white te zijn, maar af en toe een mensje doodpleuren lijkt me ook kewl. dus mengsel. of ben je dan heel erg verkeerd bezig?

de iso, en binnekort the original

Originally posted by Totibbs
speel je de rip of iso? of allebei? Mis je bij die rip heel erg de filmpjes of maakt dat niet zo uit?
als ik het heb probeer ik white te zijn, maar af en toe een mensje doodpleuren lijkt me ook kewl. dus mengsel. of ben je dan heel erg verkeerd bezig?

Ik weet niet, speel jij de RIP? Ik weet niet of de filmpjes (in het spel zelf) ‘extern’ of een deel van het spel zijn? Ik speel de ISO (wat moet ik nou met zo’n kutrip?)

Damn! Heb die game nog nie gehad ivm me “leverancier” die op vakantie is! :frowning:
Is ie echt zo koel!? Heb er wel wat van gezien op tv!

Originally posted by Wookie
Damn! Heb die game nog nie gehad ivm me “leverancier” die op vakantie is! :frowning:
Is ie echt zo koel!? Heb er wel wat van gezien op tv!

Je gelooft je eigen ogen niet,

is grappig, high detail, ferme tussenfilmkes, grote AI
en nog veel meer

is best zijn origiinele winkelprijs waard

Originally posted by Mattel007
[B]

Je gelooft je eigen ogen niet,

is grappig, high detail, ferme tussenfilmkes, grote AI
en nog veel meer

is best zijn origiinele winkelprijs waard [/B]

Ik wil, ik wil, ik wil!!! Heb net vernomen dat die buddy van moi weer back in da country is maar nog geen antwoord back! :mad:

Dat laatste wat je zegt vind ik ook wel 1 april fun! :wink:

Het is een tof spel, maar mijn computer is nog steeds kapot.:(:(:(:frowning:

Hmmmm het schijnt egg een kickuh game te zijn he? Nouja deze week krijg ik 'em dus ik wacht af… of ik de verslaving kan weerstaan :smiley:

Voor die genen die hem gaan kopen, lees eerst dit even

http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/153147 jaja, ik weet het :rolleyes:

Vindt ik toch wel een zwaar minpunt :mad:

kijk uit voor je koopt :wink:

misschien iemand ff meelen naar LIONHEAD :smiley:

Ik wilde hem in de winkel kopen, stond zelf al ín de winkel maarja, ze hadden hem nog niet: toen maar naar beneden geladen :wink:

(met engelse stemmen)

Hmm… moet wel een EN versie hebben offcourse!!

k heb ook iso gelaaglaad, stoer spel.

Maar ik heb ff een vraagie:

Als ik hem in de winkel koop, dan heb ik gehoord dat je ip niet geblokked wordt (logisch)
en dat je dan internet weather system aan kunt zetten.

En als het bij jouw dan regent (rotterdam) dan regent het in het spel ook, sneeuwt het bij i je in de buurt, dan sneeuwt het in B&W ook.

KLOPT DIT???

Anders koop ik hem niet, en wat is het doel van B&W multiplayer, want wil je multiplayen dan moet je hem kopen.

Wie heeft er dus echt verstand van?