MMore CD-r 80 min. goedkoper kan haast niet!

vbimport

Jongens ik wil jullie ten eerste bedanken voor jullie reacties op mijn vorige publicatie.

Ik heb ondertussen een mailtje ontvangen van iemand die bedrukte MMore 80 min. CDr spindels verkoopt, met de nieuwste onderlaag, voor de volgende prijzen:
spindel 50 st = f.95,- + verzendkosten
spindel 100 st = f.190,- + verzendkosten

Eventuele andere merken zijn ook verkrijgbaar!!!

Als je de verzendkosten wilt besparen kan je ze zelf ook ophalen.
zijn e-mail adres is: rmohamed@casema.net ofwel Htoe@wish.net

Alvast sucess,
Klalekoppie

Wat voor andere merken en wat kosten die?

Of is dat teveel moeite om effe in te kloppen?

Hoe doen die dingen het in de auto…en laat de bovenste laag niet los na veel gebruik?(bedoel dus een cd speler zonder lade)

[This message has been edited by x-ceed (edited 12 May 2000).]

De nieuwste onderlaag?! hehehe Leg dat eens uit? Of hebben ze gewoon weer een ander kleurtje omdat ze nu uit een andere fabriek komen?

ik weet niet waar jullie die dure cds kopen kyk maar eens op www.p-c-c.de voor 1.40 per stuk als je er meer als 100 pakt kun je ze nog goedkoper krygen groeten frens

Ik zal alle vragen puntsgewijs proberen te beantwoorden.

1. Ik heb ze al dagelijs in de auto afgespeeld en heb tot nu toe geen problemen mee gehad.
  2. De nieuweste onderlaag zou meer duurzaam zijn waardoor de cd een langere levensduur heeft. meer info www.MMore.nl .
  3. Ik heb op de duitse site gekeken maar ik kan helaas geen CD-r info vinden. Ik zag alleen dat de bezorg kosten 40,-duitse mark is binnen europa (wel erg duur vind ik zeker als je dit bij de prijs van de cdr’s moet optellen!!).

Dat was het voor nu!!

MVG,
Klalekoppie

Hier zijn de andere merken!

1.) Traxdata 74min + Jewel Case f. 2,75 1stuk
2.) Traxdata 80min + Jewel Case f. 3,50 1stuk
3.) CD-PRO 74 min spindel 50st. f. 90,- en 100st. f. 175,-
4.) ARITA 80min Gold/Silver spindel
50st f. 115,- en 100st f. 225,-
5.) MMore 80min spindel 50 st f. 95,- en
100 st f. 190,-

Verzendkosten komen natuurlijk voor uw rekening. Maar deze kunt u besparen om ze zelf op te halen!!!
Op haal adres is in BREDA.