Mix programma voor op audio cd'tjes

vbimport

ik weet dat deze vraag almiddels al 100keer is gesteld
maar noem mij nou eens een perfect programma
voor wave files of eventueel mp3’tjes aaneen te mixen
( is het dan ook mogelijk om de snelheid van die bepaalde song zo te versnellen of vertragen zodat de bassen van de 2 songs die je aaneenmixt overeenlopen ???)

nou zoiets zoek ik dus

probeer cooledit2000

ik bmp studio (staat op tl 42)
dit is een heel goed programma die zowel mp3 als wav bestanden kan spelen en je kan de snelheid regelen
officieel heb je er 3 versies van:
-light version: zonder pitch (snelheidregelaar)6000.- bef
-homeversion:volledige versie 12000.- bef
-pro version:het zelfde als home version maar men er nog een bedieningspaneel bij gekregen voor aan de printerpoort aan te sluiten (lijkt veel op de sturing van een denon cd speler) 60000.- bef

ik wil hem je geven maar hij is 4mb en ge kunt maar 1 mb sturen bij hotmail

Je kan ook “Virtual Turntables” gebruiken… dit programma is vooral handig als je 2 soundkaarten in je systeem hebt… check http://www.carrotinnovations.com als je de crack nodig mocht hebben mail me ff

Probeer PCDJ bij: www.download.com
Is free and working.
Ik gebruik het zelfs als - amateur - D.J.

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by Jesusdisciple:
Probeer PCDJ bij: www.download.com
Is free and working.
Ik gebruik het zelfs als - amateur - D.J.
<HR></BLOCKQUOTE>
My ICQ# is 45840633,ik kan het prog zelfs naar je zenden
B.T.W. Bij ICQ down- & Uploads onbeperkte bestandsgrootte

Of gebruik gewoon d-lusion
of zoiets

staat op tl48
dat is het beste en meest gebruiksvriendelijk.
BPM ken ik ook maar is meer professioneel gebruik. Je moet er 2 soundkrtn voor hebben.

dl trial op http://www.d-lusion.com

en het proggie heet mj studio 1.1

Ik heb de pest aan BPM
je moet eens die automatische pitch-zetting gebruiken
goed dat dat werkt jongens!!
na 5 seconden is 't al paardenkoers

Hee Ik weet dat deze vraag al zooo vaak is gesteld voor mij ook al maar ik snap het nog steeds niet Ik wil graag het tempo van een liedje versnellen en dan het liedje opslaan weet iemand hoed dit moet of met welk programma dit kan???

alvast bedankt

Kijk ik heb wel een programma (Audacity 1.3 beta) daar kan ik het tempo wel mee versnellen maar niet opslaan met het gewijzigde tempo??? hoe kan dit???

Ots en Virtual DJ een optie? Of anders Adobe Soundbooth of Adobe Audition (het vroegere Cool Edit Pro) Zijn enkele opties geloof ik

grtz Dúnedain

Auda City of Wave Pad