Mitsumi CR-4804TE Waar to koop?

vbimport

Weet iemand een winkel die de Mitsumi CR-4804TE verkoopt? (liefst in de buurt van haarlem) Ik heb gezocht maar kan er geen 1 vinde (ook niet op de zwarte markt). Er was wel een bedrijf (www.Alternate.nl) maar in de nieuwe lijst staat deze ook niet meer

Moet je ff kijken op tweakers.net, die hebben een vergelijking met ERG veel winkels, misschien kan je daar de mitsumi vinden

visit http://go.to/f1game

mitsumi maakt slechte lasers in de cd rom en cdr spelers!!!

koop plextor…

maar als het echt moet kijk eens bij DUNNET en als ze hem daar niet hebben dan moet je hem daar gewoon bestellen!!!

DrCrash! je bent een engel als je een wijf was had ik je ff flink…

En hoezo slechte laser?? een vriend van me heeft ook een Mitsumi (oud model) en werkt nog steeds PERFECT!

In elk geval de drive is goedkoop en heeft veel ondersteuning! (CloneCD!)

Mazzels!

Hij is o.a. te koop bij Dynabyte (hier in Utrecht in ieder geval).
Ik ken iemand die al jaren een mitsumi-brander heeft en er nog steeds met plezier mee brandt, dus volgens mij valt het wel mee met die slechte kwaliteit.

K! heb hem besteld kosten: 359 piek + 25 verzend kosten

Dan gaat hij maar geen JAREN me voor die prijs! en het werkt met CloneCD!

had een tijdje terug ook mitsumi, dat was ook een oud model en elke keer heeeeeeeeeel veel jitter op mijn gebrande cd dus toen dacht ik laat ik dat klere ding maar het raam uitgooien…

mitsumi is een japans bedrijf en draait gewoon hele grote massa productie en je kan zelf wel na gaan wat beter is, een bedrijf die minder cd rom spelers maakt in een uur maar beter een secuurder werkt zoals PLEXTOR EN TEAC. of een bedrijf dat massa productie levert en onsecuur te werk gaat zoals mitsumi.

(hierbij moet ik zeggen dat A OPEN ook japans is maar dat die wel heel goed fuctioneren die werken ook secuur en de lasers worden beter afgesteld…)

kijk maar naar auto’s wat is beter MERCEDES OF MAZDA EN DAT SOORT AUTO’S…

SORRY!!!

ik ken ook iemand met een mitsumi, dus dacht ik ff bellen vroeger had die gast ook mitsumi en nu heeft hij er ook een…
Vroeger zij hij dat hij heel veel problemen had met jitter in de cd rom maar dat dat nu tegenwoordig weg is…

mijn mitsumi was dan waarschijnlijk een nog ouder model als die van die vriend van jouw netmech…