mIRC

vbimport

ik kan niet op mIRC komen hij geeft iedere keer aan
unable to find firewall adress
hoe moet ik dit oplossen want ik heb hier totaal geeen verstand van:rolleyes:

Hi,
ik gebruik een “tunnel” om door mijn firewall te komen. Als dat niet werkt niet je wat meer info geven, dan kunnen we er iets meer mee.

cya Bolsonnn

als ik op mIRC druk krijg ik een beeldscherm eb daar staat op mIRC options en die staan
irc servers all
otherside random server
en conect to irc server als ik daar dan op druk krijg ik te zien conect irc.othersitheirc.net
***firewall: unable to find firewall

ja 'k ben 1 keer op mirc geweest
beginnen ze meteen te hacken op mijne ip nummer

als dat cdfreakers zijn

naam van de hacker: DEAM ( kut manneke)

jij nep cdfreaker

grijns hehe WHAHAHAHHAA
/me rolt op de grond van ut lachen.
Maar IRC is verder wel cool en handig, dus kom langs:)

Hehehehe carlo :slight_smile: [DEAM] roelt hoor :slight_smile: Maar je kan hem best niet uitdagen… En dat deed jij wel… tsja… :wink:

nu heb ik nog geen antwoord op mijn vraag

Kies de server
IRCNET: Enschede (NL)

Ik weet niet of je zelf nog een firewall hebt draaien op je eigen PC, maar als dat niet het geval is dan moet deze geen enkel probleem opleveren. ALs je een willekeurige IRC server laat kiezen dan heb je kans dat je op een ander IRC netwerk uitkomt (er zijn verschillende netwerken)

[DEAM] 0wnz y00 :D:D:D:D

Originally posted by flits
ik kan niet op mIRC komen hij geeft iedere keer aan
unable to find firewall adress
hoe moet ik dit oplossen want ik heb hier totaal geeen verstand van:rolleyes:

Jou probleem zit het hier in je hebt firewall aangezet in mirc. Je kan hem uitschakelen onder options > connect > firewall.
Als use firewall aangevinkt is is dit jou probleem en moet je hem even uitschakelen.
Suc6!

Originally posted by Da_Taxman
[B]Kies de server
IRCNET: Enschede (NL)

Ik weet niet of je zelf nog een firewall hebt draaien op je eigen PC, maar als dat niet het geval is dan moet deze geen enkel probleem opleveren. ALs je een willekeurige IRC server laat kiezen dan heb je kans dat je op een ander IRC netwerk uitkomt (er zijn verschillende netwerken) [/B]

in welke kamer zitten jullie altijd

#cdfreaks :slight_smile:

nu ik weet wat ik wil weten, kandeze wel gesloten worden.
denk ik

Als jij daar zo over denkt… dan sluit ik hem :slight_smile: