mIRC

vbimport

Ik zie iedereen het hebben over mirc om iso's te downen, maar hoe werkt dit nu precies, ik heb het geinstalleerd, maar ik krijg telkens unable to connect (no route to host).

HELP

Niet alle servers werken goed… met me modem had ik nergens last van maar met me kabel kan ik maar een paar servers gebruiken (Sonera)

Voor efnet: (Toch het meest gebruikt voor warez)
Server: efnet.sto.telia.se
Poort: 6667
Deze server staat NIET meer in de lijst in de nieuwe ICQ… (Inloggen duurt wel ff!!)

Welk kanaal moet ik dan kiezen?

WhopZ! ICQ = IRC

probeer #churchi eens

doe /list eens of gewoon met de list functie in mirc zodat je alle chans hebt

en bij degene helmaal vanboven met meeste mensen en met warez of iets wat ermee samenhangt daar joinen , lopen vele triggers en ads van ips

Ik ben er nu achter dat het niet lukt vanwege mijn firewall (atguard), weet iemand hoe ik dit in mIRC kan instellen zodat ik m’n firewall gewoon aan kan laten staan, anders vindt ik het te link.

Eerst en vooral moet je cuteFTP of WS-ftp hebben . volgens mij maakt het niet uit welke server je gebruikt (denk ik).

Daarna neem je de “list” van alle channels zoek hierin naar warez ftp iso (* staat voor iets zoals bigftp bestaat niet maar ja ).

daarna wacht je tot iemand zijn ftp ter bescikking stelt , kopieer het adres vul passwoord en login in CONTROLEER DE POORT.
en voila .

ook zijn er de zogenaamde triggers ==> typ het EXACT over en dan krijg je normaal een request om te chatten (de rest is 2 EZY)

GrEEtZ

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>Originally posted by gex:
Ik ben er nu achter dat het niet lukt vanwege mijn firewall (atguard), weet iemand hoe ik dit in mIRC kan instellen zodat ik m’n firewall gewoon aan kan laten staan, anders vindt ik het te link.<HR></BLOCKQUOTE>

options zoeken nar Socks4 proxy

kan je door firewall chatten poort 1080 moet wel open zijn dan doe ik ook zo omdat 6667/6666/… toe zit

ja je kan door poort 1080 chatten ik doe dit ook altijd als je achter proxy zit moet je gewoon naar 1080 gaan en dan gaat hij daaruit naar andere poorten