Mirc users check this!

vbimport

Kan iemand mij een beetje uitleggen hoe Mirc werkt, want volgens mij is het best gaaf…

(ik snap er nmlk geen ruk van)

ThAnX!

masterBURNER

(ps RNG hoef jij nooit te werken? het lijkt alsof jij altijd op het forum zit…?!)

He je kan ook gewoon ff langs komen hoor !!! dan weet je 't ook MzL

<BLOCKQUOTE><font size=“1” face=“Verdana, Arial”>quote:</font><HR>ps RNG hoef jij nooit te werken? het lijkt alsof jij altijd op het forum zit…?!<HR></BLOCKQUOTE>

Wist jij het niet dan? RNG heeft in z’n linkerarm een display zitten met inet verbinding!

[This message has been edited by Wookie (edited 25 May 2000).]

Waarom was jij er dan gister???
als je niet weet hoe het werkt. Oja je was wel vervelend toen…niet weer doen.

werken?? wat is dat ? eerst maar eens alles leren dan pas werken… met mijn 11 jaar mag ik nog niet eens werken

Ik weet ook niet hoe mIRC werkt maar hoeft oook niet…

werken?? wat is dat ? eerst maar eens alles leren dan pas werken… met mijn 11 jaar mag ik nog niet eens werken

HEEE RNG laatst was je nog 10 jaar
PAS JARIG GEWEEST ??

ER WAS ER EEN JARIG HOERA HOERA

Ja hieper de piep ikke 11 geworden. maarre onze meester brander wil weten hoe mirc werkt dus laten we bij het topic blijven por*.

Mastubeeeeerbrander lees maar eens de hep files die bij mirc zitten dan weet je het[flauw ik weet het]

Het is heel simpel:

• Start mIRC op
  • Kies een groep (bijv. Undernet)
  • Kies een server (bijv. Diemen)
  • Bij je Full Name tik je gewoon wat bullshit in
  • Bij je email adres tik je een nepemail adres in
  • Vul je eerste en tweede nickname in
  • Druk op Connect to IRC server

That’s it!

Als je een kanaal wil joinen, tik je in:

/join #holland (bijv.)

Gij zijt gegroet!

ja, zover was ik ook nog wel gekomen, maar hoe kan ik nou dingen downloaden???

dat is nou juist het probleem…

ThAnX! masterBURNER

Downloaden??
ook simpel, zoek een goeie channel, maak vrienden waarmee je kan ruilen… klik (rechts) op z’n nickname… klik op dcc-send… klik alle bestanden aan die je sturen wilt… voila klaar…

ga naar de dalnet-server of efnet-server… #pureiso, #warezguild #y2kiso

hier vind je zat mensen die willen traden…

Je kan naar mijn weten niks met mIRC downloaden. Je kan wel iemand heel aardig vragen of hij/zij bijv. een film naar je wilt uploaden via DCC. Als je echt films en ISO’s wilt downloaden, raad ik je toch aan om te gaan FTP’en.

Het is wel mogelijk om met mIRC te downen. Ik heb hier nog een link naar een site met nederlandstalige uitleg over IRC
http://huizen.dds.nl/~irchelp/ircbegin.html

greetz

DCC bots

duh

Botjes die reageren op triggers (!mp3 !warez) enzo juist gelijk DOS daarin met cd dir get enzo

haal je wel veel van af