Mirc newbie

vbimport

kan iemand wat grondbeginselen uitleggen van mirc.
Begrijp een beetje dat je eerst een irc sever moet kiezen en daarna in de regel daaronder heb je een hoop servers met de plaats erbij.
Ik heb dus ook al contact kunnen maken met #cdfreaks, dus dat lukt me nog wel.
maar als ik verschillende servers kies en dan daaronder kies uit een van de “landen”, krijg ik bij de folders bijna overal dezelfde groepen. (kun je het nog volgen…)
Het is niet dat ik meteen de illegaliteit in wil maar ben eigenlijk op zoek naar kanalen die iets met divx te maken hebben…
Heb zelf nu zo’n 600 titels en wil eigenlijk op die manier in contact zien te komen met andere “filmliefhebbers”
Vraag ik nu iets heel geks of is er een manier…
Heb mirc net een dag erop zitten dus ben echt een newbie, dus graag wat uitleg van iemand die er meer van weet.

Ik 2 dagen; mar als je naar die topic zoekt over mp3releases: daar staat een IRC kanaal bij; #dupecheck op EFnet, als je in die room !vcddupe NAAMVANFILM intikt; krijg je een lijstje (wel VCD dus denk ik…) Misschien heb je er wat aan? TombRaider stond er tussen :stuck_out_tongue:

Originally posted by Keith
kan iemand wat grondbeginselen uitleggen van mirc.
Begrijp een beetje dat je eerst een irc sever moet kiezen en daarna in de regel daaronder heb je een hoop servers met de plaats erbij.
Ik heb dus ook al contact kunnen maken met #cdfreaks, dus dat lukt me nog wel.
maar als ik verschillende servers kies en dan daaronder kies uit een van de “landen”, krijg ik bij de folders bijna overal dezelfde groepen. (kun je het nog volgen…)
Het is niet dat ik meteen de illegaliteit in wil maar ben eigenlijk op zoek naar kanalen die iets met divx te maken hebben…
Heb zelf nu zo’n 600 titels en wil eigenlijk op die manier in contact zien te komen met andere “filmliefhebbers”
Vraag ik nu iets heel geks of is er een manier…
Heb mirc net een dag erop zitten dus ben echt een newbie, dus graag wat uitleg van iemand die er meer van weet.

kijk bvb eens op http://www.divxtradingstation.cjb.net
wel erg out of date, maar de meeste traders zullen daar nog wel verder doen, denk ik. Ben ik me niet van bewust