Mirc dns

vbimport

in onze anti aimbot campagne hebben we ergens een aimbot opgegooid die natuurlijk niet werkt, en iedereen download die, en al hun ip’s worden gelogd en zij die hem dl, worden als mogelijke cheaters aanschouwd, en geblacklist op verscheidene grote clan play sites, zoals jolt, clanbase, etc…
Daar zij niet allemaal op het zelfde netwerk zitten in ditgeval irc.quakenet.org

moet er toch een mogelijk heid zijn om die allemaal te tracen, om uit te vinden wie dit is

eg
nu doe ik het zo
/dns 12.243.23.42

dan krijg je
DNS Info for
address = 12-243-23-42.client.attbi.com
ip = 12.243.23.42

dan doe je
/whois 12-243-23-42.client.attbi.com

|---------------------------------

ERROR ! The nick ][ 12-243-23-42.client.attbi.com ][ does not exist
End of Whois for ][ 12-243-23-42.client.attbi.com ][

in dit geval zit hij dus niet op dit netwerk( quakenet.org) :frowning:

maar er moet toch een mogelijkheid zijn om dit over alle netwerken te doen zoeken niet ??

Indien iemand weet hoe, plzz let me know !! :bow: :bow:

Originally posted by Mattel007
[B]in onze anti aimbot campagne hebben we ergens een aimbot opgegooid die natuurlijk niet werkt, en iedereen download die, en al hun ip’s worden gelogd en zij die hem dl, worden als mogelijke cheaters aanschouwd, en geblacklist op verscheidene grote clan play sites, zoals jolt, clanbase, etc…
Daar zij niet allemaal op het zelfde netwerk zitten in ditgeval irc.quakenet.org

moet er toch een mogelijk heid zijn om die allemaal te tracen, om uit te vinden wie dit is

eg
nu doe ik het zo
/dns 12.243.23.42

dan krijg je
DNS Info for
address = 12-243-23-42.client.attbi.com
ip = 12.243.23.42

dan doe je
/whois 12-243-23-42.client.attbi.com

|---------------------------------

ERROR ! The nick ][ 12-243-23-42.client.attbi.com ][ does not exist
End of Whois for ][ 12-243-23-42.client.attbi.com ][

in dit geval zit hij dus niet op dit netwerk( quakenet.org) :frowning:

maar er moet toch een mogelijkheid zijn om dit over alle netwerken te doen zoeken niet ??

Indien iemand weet hoe, plzz let me know !! :bow: :bow: [/B]

ivm privacy redenen vind ik dat je wel dat ip mag verwijden of een verzonnen gebruiken.

Ik heb geen idee hoe dat zou kunnen met mIRC, ik ben daar niet zo goed in…maar en zijn ongetwijfeld scripts die dat voor je kunnen doen.

Als voorwaarde stellen dat iedereen via dezelfde server moet, is geen optie?