Mini-Review: Logitech MX700 muis

Een tijdje geleden had ik al eens een mini review gemaakt van iets…'k weet zo snel niet meer wat, en daar werd erg positief op gereageerd.
Vandaar dat ik er vandaag weer eentje heb, en wel van de nieuwste muis van Logitech, de MX700.

Algemene info over de muis:

Groter reactievermogen, meer precisie en totale controle. Maak kennis met de Logitech® MX™700 Cordless Optical Mouse, de draadloze muis die meer in zijn mars heeft. Hij is uitgerust met de optische MX-motor van Logitech, waardoor u de best presterende muis op de markt verkrijgt, en hij is oplaadbaar zodat u nooit meer nieuwe batterijen nodig heeft.

• Optische MX-motor levert meer accuratesse en controle op een groter aantal oppervlakken dan ooit tevoren.

• Draadloze Fast RF-technologie levert dezelfde verbinding als een USB-snoer voor uitstekende werking binnen een bereik van 2 meter, zelfs op overvolle bureaus.

• Basisstation voor snelle oplading garandeert dat uw muis altijd startklaar is.

• Cruise Controlâ„¢-scrollsysteem biedt uitermate efficiënt scrollen door lange documenten of websites, en met de twee duimknoppen kunt u snel tussen pagina’s op het internet heen en weer gaan.

• Programmakiezer Snel wisselen laat u gemakkelijk tussen actieve programma’s en documenten schakelen.

Technische info:

Beeldverwerking: 4,7 megapixels/sec
Resolutie: 800 dpi
Versnelling: 10 g
Snelheid: 1 meter/sec

Inhoud van de doos:

Logitech® MX™700 Cordless Optical Mouse
Ontvanger/oplaadstation
2 oplaadbare AA NiMH-batterijen
AC-adapter
USB naar PS/2-adapter
MouseWare®-software
Documentatie

Mijn ervaring:

Ik heb nu sinds een uurtje of 2 dat ding. 'k was opzoek naar een vervanger van me oude muis omdat dat beestje na een jaar werk redelijk gaar begon te worden.
Deze muis heb ik gekozen omdat ik na mijn vorige muis niet anders meer wil dan Draadloos + Optisch.

't uitpakken was een eitje :wink:
De installatie bijna net zo makkelijk, geen enkel probleem tegen gekomen.
Alleen moeten de batterijen in de muis eerst worden opgeladen.
Tot nu toe ben ik erg tevreden over de muis, ligt erg prettig in de hand, en er zitten toch een paar handige knopjes op, die zelf te configureren zijn.

Prijs: 79.- bij Powerline te Zoetermeer.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben, heb je specifieke vragen over de muis, stel ze hier, dan beantwoord ik ze zover ik dat kan.

Gegroet,

Murphy23x

hoelang gaan die batterijen mee , zijn het lithuim , nicad of nimh’tjes en hoelang moeten ze in de lader ?

't zijn NiMH batterijen idd, en hoe lang ze mee gaan weet ik nog niet…(goed lezen) want ik heb dat ding pas 2 uur.

die info komt later :slight_smile:

Originally posted by Murphy23x
[B]'t zijn NiMH batterijen idd, en hoe lang ze mee gaan weet ik nog niet…(goed lezen) want ik heb dat ding pas 2 uur.

die info komt later :slight_smile: [/B]

kon toch zijn dat er wat info in de handleiding(en) stond ?

niet dus