Mijn status

vbimport

Ok, het volgende.
Als ik geen Official CD Freaks Girl zou zijn, zou ik nu met m’n posts Senior Member worden.
Heeft iemand nog suggesties wat het zou kunnen worden???

Ik vind Official Senior CD Freaks Girl wel goed klinken

Maarja de lengte van je status is gelimiteerd en dat valt erbuiten…

Official Die Hard CD Freaks Newsposter kon ook al niet daarom is het maar Official DH CD Freaks Newsposter geworden :slight_smile:

Originally posted by Dee-ehn

Official Die Hard CD Freaks Newsposter kon ook al niet daarom is het maar Official DH CD Freaks Newsposter geworden :slight_smile:

Waar is je official gebleven dan???

Heb ik die niet? ohja eh foutje :slight_smile:

haha, kan gebeuren :slight_smile:

Misschien in plaats van ‘Girl’ iets van ‘Lady’ of zo, dat je opgegroeid bent tot een echte dame…

Tis maar een ideetje

Dat is ook nog wel een goeie Tax!

Official cdfreaks Hofdame :smiley:

haha, zie je mij al in zo’n opgedofte jurk (of hoe dat ook heet) rondlopen??? Ik niet!!! :slight_smile:

Laat ik het zo zeggen: kheb je er nog nooit in gezien :slight_smile:

Dat zul je nooit zien ook, neem dat maar van mij aan :slight_smile:

Het is mijn een raadsel waarom een girl op dit board haar tijd zou willen verdoen.

Misschien zou het niet zo misplaatst zijn, aangezien de weinige female (althans public) leden, om moderator te worden voor een specifiek forum, en aangezien er in de andere fora weinig zinnigs gezegd wordt, zou dit misschien een goede oplossing wezen.

Ave!

Ook niet op mijn bruiloft? :slight_smile:

Sorry, ook niet op je bruiloft :slight_smile:

Wie zegt dat je uitgenodigd wordt hahahaha :smiley:

Hmz, ik begrijp het al. Zie het wel op video ofzo :slight_smile:

Sorry hoor maar wtf maakt het uit?

Waarom zit iedereen toch te zeiken over zijn / haar status? Jah, ik heb al veel posts dús heb ik recht op een andere status? In mijn visie is de hele zooi van die status onzin…

Voor de grote serverproblemen was het aantal posts van mensen of de status niet te zien, kunnen we dat niet weer instellen? Al dat gezeik over wie er wel senior of speciaal lid is…

Het maakt ook helemaal niet uit jojk. Het was gisteravond gewoon een geintje van Dee-ehn en mij.

Yo!

Eigenlijk zou je die status afhankelijk moeten laten zijn van het aantal zinnige dingen dat je post ofzow. Maar da wordt voor de moderators/adminstrators een lang werkje dan denk ik :slight_smile:

P.s. Hexagon (ik heb daar net iets over geschreven en d8 er ineens weer aan dus) had een dealerlist. Is er nog zoiets op internet te vinden, behalve www.nieuw.nl :slight_smile: ?

Grtz JP, een euh wat was t ook alweer; junior member :slight_smile:
K ben ook minderjarig… …nog :slight_smile:

Originally posted by Mootje
Het maakt ook helemaal niet uit jojk. Het was gisteravond gewoon een geintje van Dee-ehn en mij.

Het is ook geen directe aanval (als je het zo wil noemen) naar jou toe, maar ik ventileer mijn mening maar even…

En ook al is het een geintje, het wordt toch maar even gezegd wat ook weer de andere (nieuwe?) leden laat denken dat status hier belangrijk is.

Kijk, als een mod of adm een status heeft, van die heeft ‘macht’ is het wel logisch, maar om leden te laten strijden om een nieuwe status?