Mijn stage......:|

Op aanraden van domi plaats ik dit verhaal hier, benieuwd naar de reacties.

Vannochtend ging ik zoals ik elke ochtend doe naar me stage.
Klein computerwinkeltje in het centrum van alphen.
's ochtends ging het allemaal goed, maar om 13.00 de eigenaar een beetje gestresd binnen.
Toen hij doorhad dat de producten in de winkel nog niet waren geprijst, en er geen bonnetjes waren gemaakt bij de pc’s die gerepareerd moesten worden ging ie uit z’n dak.

eerst boos alles achter zetten, maar later begon hij de pc’s op het bureau van de mede-eigenaar…duurde niet lang voordat alles door de lucht vloog en onze bezige Murph maar net een glazen pot kon ontwijken die op zijn hoofd af vloog.
Hij gooide de hele boel kort en klein.

Toen kreeg de bange Murph het telefoonnummer van de vader van de boze eigenaar, en werd bijna letterlijk de deur uit gegooid.

Dit heb ik dus zo’n 2 uur geleden meegemaakt…

Zeg er eens wat zinnigs van…

:frowning:

Damn…

mooi zeg zo’n stage.

Ik zou dit in ieder geval bespreken met je stage-coordinator op school , dit kan dus gewoon echt niet.

Maareuh , was ie nu boos op jou dat die dingen nog niet gedaan waren ? Of was het gewoon te druk of iets dergelijks. Je moet natuurlijk wel een beetje sterk staan in je argumenten (ik weet dat dat als buitenstaander makkelijk gezegd is).

Of daar nu iets uitkomt of niet, je kunt vind ik in zo’n geval gewoon contact opnemen met de politie. Dit mag gewoon helemaal niet en dan kan die eigenaar nog zo gestressed zijn , hij hoort met zijn poten van medewerkers af te blijven.

Gewoon vertellen tegen je ouders , tegen de stage coordinator en indien mogelijk goed uitleggen wat er gebeurd is. Reken maar dat hier stappen tegen worden ondernomen.

ik heb morgen al afspraak met me coördinator idd.

hij was niet specifiek boos op mij, maar gewoon verschillende dingen samen. Ik kan iig geen reden verzinnen dat ie boos zou kunnen zijn op mij.

Politie ga ik iig niet doen, dat vind ik te ver gaan, hij heeft me ook niet geraakt oid.

Ja ach, wat moet ik er van zeggen. :stuck_out_tongue:

Ik denk dat er echt iets mis was met hem vandaag. Tis natuurlijk lullig om dat ZO te gaan afreageren.

Maar inderdaad ik zou alles zeggen tegen ouders/stagebegeleider/evt politie.

En sterkte ik hoop dat je cam nog heel is he murphs

waarom kreeg je het telefoonnummer van de vader van de boze eigenaar? Ik zie het verband niet… (zoiezo, helemaal niet trouwens!)

-excusses lijken mij hier op z’n plaats, wat een asshole zeg! En jij daar zeker ook nog werken zonder een goede stagevergoeding.?!!? :Z

Originally posted by Marsz-=FX
[B]waarom kreeg je het telefoonnummer van de vader van de boze eigenaar? Ik zie het verband niet… (zoiezo, helemaal niet trouwens!)

-excusses lijken mij hier op z’n plaats, wat een asshole zeg! En jij daar zeker ook nog werken zonder een goede stagevergoeding.?!!? :Z [/B]

De enige die daar verder in de winkel was, dat was z’n vader.
Die moest ik later die avond terug bellen om te horen hoe het verder moet gaan, maar z’n telefoon stond uit…dus daar kan ik ook nix mee.

En idd, totaal geen stagevergoeding, maar daar zal je me ook niet om horen zeuren, er zijn maar 2 van de 30 lui in me klas die er geld voor krijgen.

Originally posted by Murphy23x
[B]Op aanraden van domi plaats ik dit verhaal hier, benieuwd naar de reacties.

Vannochtend ging ik zoals ik elke ochtend doe naar me stage.
Klein computerwinkeltje in het centrum van alphen.
's ochtends ging het allemaal goed, maar om 13.00 de eigenaar een beetje gestresd binnen.
Toen hij doorhad dat de producten in de winkel nog niet waren geprijst, en er geen bonnetjes waren gemaakt bij de pc’s die gerepareerd moesten worden ging ie uit z’n dak.

eerst boos alles achter zetten, maar later begon hij de pc’s op het bureau van de mede-eigenaar…duurde niet lang voordat alles door de lucht vloog en onze bezige Murph maar net een glazen pot kon ontwijken die op zijn hoofd af vloog.
Hij gooide de hele boel kort en klein.

Toen kreeg de bange Murph het telefoonnummer van de vader van de boze eigenaar, en werd bijna letterlijk de deur uit gegooid.

Dit heb ik dus zo’n 2 uur geleden meegemaakt…

Zeg er eens wat zinnigs van…

:frowning: [/B]

Bij moeten ze da nie lappen een vaas naar me gooien of hij kan ze opeten :cool: :wink: dan mag ik er stage doen ofwat dan ook. Zoiets doe je gewoon niet Voor het zelfde geld lag jij in het hospital ofzo.

Vanmiddag gesprek gehad met me stagebegeleider, hij was nogal geschrokken en gaat morgen overleg plegen met de coördinator van alle stages.
Daarna zal er waarschijnlijk een nieuwe plek voor me worden gevonden.

Hoe oud ben jij dan ? als jij stage nog doet ? :slight_smile:

Geen stage vergoeding…

Gewoon wat simmetjes of zo achteoverdrukken… :wink:

Originally posted by winchtrophy
Hoe oud ben jij dan ? als jij stage nog doet ? :slight_smile:

17 lentes jong :slight_smile:

update ?

De update is dat ons aller Murphy23x gewoon weer gaat beginnen morgen. Hij heeft een gesprek gehad met die ‘geschifte’ :wink: en ons Murphje hoeft voortaan niet meer zoveel te doen in de sjop kort gezegd hiij heeft stage maar hoeft eigenlijk geen reet uit te voeren.

Nee hoor Murph suc6 verder en laten we hopen dattie man flink onder de prozac zit.

Meybe I see You next year then in MY shop :smiley:

Originally posted by spooky20
Meybe I see You next year then in MY shop :smiley:

SEXshop? :bigsmile:

nee een compusjop :slight_smile:

idd ben ik weer begonnen vandaag, ging goed…was als vanouds :slight_smile:

en idd spook, wie weet volgendjaar wel bij jou in de shop! :smiley: